Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Er det normalt å spise 200 gram sjokolade hver dag, det er jo enormt mye Anonymkode: f566b...fce
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Er det normalt å spise 200 gram sjokolade hver dag, det er jo enormt mye Anonymkode: f566b...fce Burde ikke være normalen Anonymkode: 4d901...afd
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Nei, det er skadelig og trolig sykelig. Om ikke annet blir man syk av det på sikt, for det er forferdelig mye sukker daglig. Når man spiser så mye sukker daglig vil jeg tro det er trøstespising, dvs. at det ligger problemer bak som man forsøker å døyve med sjokoladen/spisingen. Sukker og kakao er triggere som umiddelbart får en til å føle seg bedre, men det er jo bare "dop" når man har i seg så store mengder. Det er ikke sunt for noen, og det er stor fare for at man blir overvektig, at man påfører seg selv livsstilssykdommer som metabolsk syndrom og diabetes, andre betennelsessykdommer m.fl. Anonymkode: 769f6...c5c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 Jeg vet ikke med 200g. Det er ganske mye, men det er undersøkelser som viser at folk som spiser mye sjokolade holder seg slankere og sunnere enn andre. Anonymkode: 90add...230
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 Mannen min spiser minst en 200 g sjokolade + chips hver dag. Han har en hard fysisk jobb og trener i tillegg 5-6 ganger i uken, så han tåler det. Jeg kunne aldri gjort det, jeg hadde sett ut som en smultbolle. Så alt er relativt, så lenge man forbrenner mer enn man spiser så legger man ikke på seg. Anonymkode: 08b42...af6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Mannen min spiser minst en 200 g sjokolade + chips hver dag. Han har en hard fysisk jobb og trener i tillegg 5-6 ganger i uken, så han tåler det. Jeg kunne aldri gjort det, jeg hadde sett ut som en smultbolle. Så alt er relativt, så lenge man forbrenner mer enn man spiser så legger man ikke på seg. Anonymkode: 08b42...af6 Det må være drepen for tennene da Anonymkode: f59cc...19e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #7 Skrevet 4. januar 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er skadelig og trolig sykelig. Om ikke annet blir man syk av det på sikt, for det er forferdelig mye sukker daglig. Når man spiser så mye sukker daglig vil jeg tro det er trøstespising, dvs. at det ligger problemer bak som man forsøker å døyve med sjokoladen/spisingen. Sukker og kakao er triggere som umiddelbart får en til å føle seg bedre, men det er jo bare "dop" når man har i seg så store mengder. Det er ikke sunt for noen, og det er stor fare for at man blir overvektig, at man påfører seg selv livsstilssykdommer som metabolsk syndrom og diabetes, andre betennelsessykdommer m.fl. Anonymkode: 769f6...c5c Det trenger det ikke å ha noe med å gjøre i det hele tatt. Jeg spiste mye sjokolade og drakk mye brus hver eneste dag før. Det lå ingen problemer bak som jeg prøvde å døyve, det bare ble en uvane rett og slett, var en skikkelig søtmons. Det trigger søtsuget og man har lyst på mer Anonymkode: f59cc...19e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #8 Skrevet 4. januar 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det må være drepen for tennene da Anonymkode: f59cc...19e Faktisk ikke. Han har aldri hull heller😝 Han pusser de morgen og kveld. Anonymkode: 08b42...af6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå