Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 Jeg er gravid og barnefaren vil være far men han ønsker ikke være sammen Pga han er forelsket i en annen og jeg vil ikke ha «åpent» forhold. Vi er kjempe gode venner med veldig bra dialog osv men ikke et «par». Er en nær bekjent som jeg etter bruddet har snakket veldig mye med over nettet som bor litt unna som er en del eldre som har romantisk interesse for meg, jeg vurderer gi han en sjanse da han er veldig god hjerte og er en veldig ærlig mann. Blir dette feil av meg? Han vet om graviditeten + at det ikke er noe vondt mellom meg eller barnefar.. Anonymkode: f30c3...756
Valkyriemamma Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Kjør på! 😊 Når de alle er opne om korleis situasjonen er, og alle er ok med det, ser eg ikkje noko grunn til å holde tilbake! (Men hugs at han nye må ikkje trenge seg på og gjera alle "far"-tinga. Det må far få lov å gjera)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Alt er lov. Du vil dog ikke kunne motta ytelser fra nav som enslig forsørger. Anonymkode: 86c2d...5ea
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 Jeg hadde ventet jeg. Du er gravid, la ungen komme først. Å innlede forhold er ok det, men hadde ikke dratt ny mann inn enda. Mora mi gjorde det du tenker, dro inn ny gubbe, fikk to unger til man han også satt hun tilslutt alene med alle 3 og det hele gikk ad undas. Når du først er alene så vær det litt er mitt råd. Anonymkode: d3392...29f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 Det virker ikke som du er forelsket. "Han har romantisk interesse for meg", du vurderer å "gi ham en sjanse" fordi han er "godhjertet"! Dette er ikke grunnlag for et forhold. Hvorfor dra inn en ny mann i ditt barns liv når sjansen er stor for at det ikke kommer til å vare? Anonymkode: 6542e...ff4
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 La det ligge til en stund etter barnet har kommet. Du og barnefar sier mye nå, men hva virkeligheten blir ang vennskap og samarbeid vil vise seg først når barnet er her. Det kan godt hende det går fint, men med en nye på hver side, vil det øke mulighetene for konflikter. Hvorfor ikke bare ta en ting av gangen? Virker også som du er mer interessert i å ha noen, enn å ha en du er forelsket i selv. Anonymkode: cb81e...13d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #7 Skrevet 4. januar 2019 Shit, det hadde jeg aldri gjort. Folk har det altfor travelt Anonymkode: 698e0...fb0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #8 Skrevet 4. januar 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: La det ligge til en stund etter barnet har kommet. Du og barnefar sier mye nå, men hva virkeligheten blir ang vennskap og samarbeid vil vise seg først når barnet er her. Det kan godt hende det går fint, men med en nye på hver side, vil det øke mulighetene for konflikter. Hvorfor ikke bare ta en ting av gangen? Virker også som du er mer interessert i å ha noen, enn å ha en du er forelsket i selv. Anonymkode: cb81e...13d Det er vårt andre barn vi venter. Samarbeide med det barnet vi allerede har har gått utrolig bra. Vi bor 5 min gå avstand fra hverandre så sønnen vår på 6 er i området han er oppvokst i... Sønnen vår er veldig opptatt av magen og gleder seg til å bli storebror, han forstår at jeg og pappa ikke er «kjærester» men vi har en veldig god tone som gjør at vi kan være gode venner foran barnet. Jeg og barnefar ønsker ikke at nye «partnere» skal møte noen av barna før vi evt har et seriøst forhold med noen noe som ikke er realistisk før om lenge.. Hormonene gjør vell bare at jeg blir litt ensom og tullete i hodet mitt samt det er veldig rart å plutselig være helt alene for meg da bf og jeg har hatt hverandre i livet siden vi selv var små.. vi var 7år da vi ble venner og ble kjærester i tenårene og nå er vi i slutten av 20 årene 😕 Anonymkode: f30c3...756
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #9 Skrevet 4. januar 2019 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vårt andre barn vi venter. Samarbeide med det barnet vi allerede har har gått utrolig bra. Vi bor 5 min gå avstand fra hverandre så sønnen vår på 6 er i området han er oppvokst i... Sønnen vår er veldig opptatt av magen og gleder seg til å bli storebror, han forstår at jeg og pappa ikke er «kjærester» men vi har en veldig god tone som gjør at vi kan være gode venner foran barnet. Jeg og barnefar ønsker ikke at nye «partnere» skal møte noen av barna før vi evt har et seriøst forhold med noen noe som ikke er realistisk før om lenge.. Hormonene gjør vell bare at jeg blir litt ensom og tullete i hodet mitt samt det er veldig rart å plutselig være helt alene for meg da bf og jeg har hatt hverandre i livet siden vi selv var små.. vi var 7år da vi ble venner og ble kjærester i tnoe som enårene og nå er vi i slutten av 20 årene 😕 Anonymkode: f30c3...756 "Jeg og barnefar ønsker ikke at nye "partnere" skal møte noen av barna før vi evt har har et seriøst for noen noe som ikke er realistisk før om lenge."... Men du ønsker å innlede ett forhold til noen før barnet i det hele tatt er født!?! Forstår ikke det der... Anonymkode: 9bd4d...cb4
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #10 Skrevet 4. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: "Jeg og barnefar ønsker ikke at nye "partnere" skal møte noen av barna før vi evt har har et seriøst for noen noe som ikke er realistisk før om lenge."... Men du ønsker å innlede ett forhold til noen før barnet i det hele tatt er født!?! Forstår ikke det der... Anonymkode: 9bd4d...cb4 Å gi en fyr en sjanse og bli seriøs med noen er jo litt forskjellig ? Selvom jeg gir han en sjanse mener jeg jo da spise middag sammen ellernoe i den duren men jeg ville ikke hatt sex eller blir seriøs med noen når jeg er gravid... Hilsen HI Anonymkode: f30c3...756
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #11 Skrevet 4. januar 2019 Med en relativt fersk baby selv, kan jeg knapt tenke meg noe mer drepende for romantikk enn søvnløse netter med lekre poser under øynene, lekkende pupper og en fritid som bestemmes av når dynamittkubben i grindsenga eksploderer Glad mannen min har sett meg på bedre dager og er bundet til oss begge Anonymkode: 00dd7...00f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #12 Skrevet 4. januar 2019 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er gravid og barnefaren vil være far men han ønsker ikke være sammen Pga han er forelsket i en annen og jeg vil ikke ha «åpent» forhold. Vi er kjempe gode venner med veldig bra dialog osv men ikke et «par». Er en nær bekjent som jeg etter bruddet har snakket veldig mye med over nettet som bor litt unna som er en del eldre som har romantisk interesse for meg, jeg vurderer gi han en sjanse da han er veldig god hjerte og er en veldig ærlig mann. Blir dette feil av meg? Han vet om graviditeten + at det ikke er noe vondt mellom meg eller barnefar.. Anonymkode: f30c3...756 Du vil ha dei som må lage krøll og dei som driter i det. Jeg sier stå på Anonymkode: 3db32...5a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå