Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 Inspirert av en annen tråd, still et spørsmål og neste bruker svarer 100% ærlig! Om du fikk muligheten til å rane en bank uten å bli tatt ville du gjort det? Anonymkode: 0434e...a68
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Ja, det kunne jeg gjort, men jeg hadde bare tatt med så mange tusenlapper som jeg har plass til i sekken. Resten får ligge 😊 Anonymkode: 3303f...8ee
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 Ville du ranet et hjem hvis du ville slippe unna? Anonymkode: 3303f...8ee
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #4 Skrevet 3. januar 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Inspirert av en annen tråd, still et spørsmål og neste bruker svarer 100% ærlig! Om du fikk muligheten til å rane en bank uten å bli tatt ville du gjort det? Anonymkode: 0434e...a68 Ja og jeg hadde tatt alt, om jeg slapp unna. Anonymkode: f33c9...777
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #6 Skrevet 3. januar 2019 Still gjerne spørsmål så nestemann/kvinne kan svare og stille et nytt videre Anonymkode: 0434e...a68
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #7 Skrevet 3. januar 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ville du ranet et hjem hvis du ville slippe unna? Anonymkode: 3303f...8ee Nei Ville du vært utro hvis ingen fikk vite det? Anonymkode: 4ce4b...7c2
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #8 Skrevet 3. januar 2019 Bank ja, hjem nei. Utro nei. Er det noen du innerst inne ønsker det går dårlig med i livet? Anonymkode: b5d67...cbe
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #9 Skrevet 3. januar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bank ja, hjem nei. Utro nei. Er det noen du innerst inne ønsker det går dårlig med i livet? Anonymkode: b5d67...cbe Han som overgrep seg på meg i 7 år da jeg har liten. Fikk aldri være et barn .... Ville du hatt sex med noen for 1 milliard kroner ? Uten at noen hadde fått vite det ? Anonymkode: 26871...c51
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #10 Skrevet 3. januar 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han som overgrep seg på meg i 7 år da jeg har liten. Fikk aldri være et barn .... Ville du hatt sex med noen for 1 milliard kroner ? Uten at noen hadde fått vite det ? Anonymkode: 26871...c51 Han ønsker jeg det går skikkelig dårlig med også! Ville definitivt hatt sex for en milliard. Anonymkode: b5d67...cbe
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #11 Skrevet 3. januar 2019 Sex for en milliard; ja! (Og mannen hadde nok syntes det var greit jeg tok en for laget om han fikk vite det😂) Ville du vært Naver hvis du fikk utbetalt 35000 pr mnd, fast? Anonymkode: 8b5e1...525
Valkyriemamma Skrevet 3. januar 2019 #12 Skrevet 3. januar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sex for en milliard; ja! (Og mannen hadde nok syntes det var greit jeg tok en for laget om han fikk vite det😂) Ville du vært Naver hvis du fikk utbetalt 35000 pr mnd, fast? Anonymkode: 8b5e1...525 Lett! 😅 Hadde du blitt en "fødemskin", viss staten betalte deg 20.000,- i mnd pr barn?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #13 Skrevet 4. januar 2019 Ja. Svangerskap og fødsel har gått veldig smertefritt og elsker ha mange barn allerede. ville du blitt jomfru igjen om du kunne ? Anonymkode: 26871...c51
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #14 Skrevet 4. januar 2019 16 minutter siden, Valkyriemamma skrev: Lett! 😅 Hadde du blitt en "fødemskin", viss staten betalte deg 20.000,- i mnd pr barn? Nei. Det kommer Lebensborn. Ville du gått på jobb i pysj? Anonymkode: 6f667...86c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #15 Skrevet 4. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei. Det kommer Lebensborn. Ville du gått på jobb i pysj? Anonymkode: 6f667...86c Jeg jobber i helsevesnet og føler vel de klærne vi går i kvalifiserer til pysj, så jeg kunnet gå på jobb i pysj. Hvilke fordommer har du? Anonymkode: 3d2a4...a7b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #16 Skrevet 4. januar 2019 Mine fordømmer er : muslimer godtar du homofile/lebiske og bifile, eller er du enig med bibilen at mann og kvinne som ble skapt til og være kjærester Anonymkode: da5ef...6ae
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #17 Skrevet 4. januar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: godtar du homofile/lebiske og bifile, eller er du enig med bibilen at mann og kvinne som ble skapt til og være kjærester Anonymkode: da5ef...6ae Ja, det gjør meg ingenting. Hender det at du tenker at du helst ikke skulle hatt barn? Anonymkode: 96500...61a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #18 Skrevet 4. januar 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det gjør meg ingenting. Hender det at du tenker at du helst ikke skulle hatt barn? Anonymkode: 96500...61a Ja. Lurer noen ganger på om barna har det godt med meg som mamma. Syntes du der er riktig at man opplærer barnet sitt til å følge samme religion og levemåte som deg selv? Eller at de skal lære å tenke selv? Anonymkode: 83c13...f80
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #19 Skrevet 4. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja. Lurer noen ganger på om barna har det godt med meg som mamma. Syntes du der er riktig at man opplærer barnet sitt til å følge samme religion og levemåte som deg selv? Eller at de skal lære å tenke selv? Anonymkode: 83c13...f80 Jeh synes det er riktig å oppdra barna i samme tro som seg selv, men å gi rom for undring, egene tanker og meninger er viktig. Vi voksne skal ikke vinge vår tro på barna. Hadde du sluttet å jobbe om du fikk tilbud om titusen kr ekstra i mnd om du hadde hatt sex med en mann en gang i uken? Anonymkode: 40f4b...0e1
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 4. januar 2019 #20 Skrevet 4. januar 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeh synes det er riktig å oppdra barna i samme tro som seg selv, men å gi rom for undring, egene tanker og meninger er viktig. Vi voksne skal ikke vinge vår tro på barna. Hadde du sluttet å jobbe om du fikk tilbud om titusen kr ekstra i mnd om du hadde hatt sex med en mann en gang i uken? Anonymkode: 40f4b...0e1 10.000 nei. 25.000 ja 😅 Ville du latt mannen din ha sex med en annen kvinne en gang i uken mot 25000 kroner? 😂
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #21 Skrevet 4. januar 2019 2 timer siden, Aprikos Syltetøy skrev: 10.000 nei. 25.000 ja 😅 Ville du latt mannen din ha sex med en annen kvinne en gang i uken mot 25000 kroner? 😂 Nei!! Ville du ha blitt venninne med en somalisk kvinne som hang hjemme og laget mat som det luktet av? Anonymkode: 48317...43d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #22 Skrevet 4. januar 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei!! Ville du ha blitt venninne med en somalisk kvinne som hang hjemme og laget mat som det luktet av? Anonymkode: 48317...43d Nei aldri. Liker ikke generelt at noen lukter mye om de er norske,svenske eller fra Afrika. Ville du fått noen forelsket i deg med magi hvis du kunne velge fritt ? Anonymkode: 26871...c51
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #23 Skrevet 4. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei aldri. Liker ikke generelt at noen lukter mye om de er norske,svenske eller fra Afrika. Ville du fått noen forelsket i deg med magi hvis du kunne velge fritt ? Anonymkode: 26871...c51 Nei det ville jeg ikke. Har du noen gang meldt noen til Barneverntet bare for å ødelegge og skape ugreie ? Anonymkode: 40f4b...0e1
Lille krøll Skrevet 4. januar 2019 #24 Skrevet 4. januar 2019 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei det ville jeg ikke. Har du noen gang meldt noen til Barneverntet bare for å ødelegge og skape ugreie ? Anonymkode: 40f4b...0e1 Nei det har jeg ikke. Hvorfor har du ikke sex oftere?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #25 Skrevet 4. januar 2019 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei det ville jeg ikke. Har du noen gang meldt noen til Barneverntet bare for å ødelegge og skape ugreie ? Anonymkode: 40f4b...0e1 Nei, det ville ikke falt meg inn. Har du noen gang klødd deg i rumpa og luktet ettertenksomt fingeren? Anonymkode: 1fbfc...55e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå