Gå til innhold

Ærlig spill


Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd, still et spørsmål og neste bruker svarer 100% ærlig!

Om du fikk muligheten til å rane en bank uten å bli tatt ville du gjort det? 

Anonymkode: 0434e...a68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kunne jeg gjort, men jeg hadde bare tatt med så mange tusenlapper som jeg har plass til i sekken. Resten får ligge 😊

Anonymkode: 3303f...8ee

Skrevet

Ville du ranet et hjem hvis du ville slippe unna?

Anonymkode: 3303f...8ee

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Inspirert av en annen tråd, still et spørsmål og neste bruker svarer 100% ærlig!

Om du fikk muligheten til å rane en bank uten å bli tatt ville du gjort det? 

Anonymkode: 0434e...a68

Ja og jeg hadde tatt alt, om jeg slapp unna.

Anonymkode: f33c9...777

Skrevet

Ja

Anonymkode: eb78e...d59

Skrevet

Still gjerne spørsmål så nestemann/kvinne kan svare og stille et nytt videre :)

Anonymkode: 0434e...a68

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville du ranet et hjem hvis du ville slippe unna?

Anonymkode: 3303f...8ee

Nei

Ville du vært utro hvis ingen fikk vite det?

Anonymkode: 4ce4b...7c2

Skrevet

Bank ja, hjem nei. Utro nei.

Er det noen du innerst inne ønsker det går dårlig med i livet?

 

Anonymkode: b5d67...cbe

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bank ja, hjem nei. Utro nei.

Er det noen du innerst inne ønsker det går dårlig med i livet?

 

Anonymkode: b5d67...cbe

Han som overgrep seg på meg i 7 år da jeg har liten. Fikk aldri være et barn ....

Ville du hatt sex med noen for 1 milliard kroner ? Uten at noen hadde fått vite det ?

Anonymkode: 26871...c51

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han som overgrep seg på meg i 7 år da jeg har liten. Fikk aldri være et barn ....

Ville du hatt sex med noen for 1 milliard kroner ? Uten at noen hadde fått vite det ?

Anonymkode: 26871...c51

Han ønsker jeg det går skikkelig dårlig med også!

Ville definitivt hatt sex for en milliard. 

Anonymkode: b5d67...cbe

Skrevet

Sex for en milliard; ja! (Og mannen hadde nok syntes det var greit jeg tok en for laget om han fikk vite det😂

Ville du vært Naver hvis du fikk utbetalt 35000 pr mnd, fast? 

Anonymkode: 8b5e1...525

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sex for en milliard; ja! (Og mannen hadde nok syntes det var greit jeg tok en for laget om han fikk vite det😂

Ville du vært Naver hvis du fikk utbetalt 35000 pr mnd, fast? 

Anonymkode: 8b5e1...525

Lett! 😅

 

Hadde du blitt en "fødemskin", viss staten betalte deg 20.000,- i mnd pr barn?

Skrevet

Ja. Svangerskap og fødsel har gått veldig smertefritt og elsker ha mange barn allerede.

ville du blitt jomfru igjen om du kunne ?

Anonymkode: 26871...c51

Skrevet
16 minutter siden, Valkyriemamma skrev:

Lett! 😅

 

Hadde du blitt en "fødemskin", viss staten betalte deg 20.000,- i mnd pr barn?

Nei. Det kommer Lebensborn.

Ville du gått på jobb i pysj?

Anonymkode: 6f667...86c

Skrevet

 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Det kommer Lebensborn.

Ville du gått på jobb i pysj?

Anonymkode: 6f667...86c

Jeg jobber i helsevesnet og føler vel de klærne vi går i kvalifiserer til pysj, så jeg kunnet gå på jobb i pysj.

Hvilke fordommer har du?

Anonymkode: 3d2a4...a7b

Skrevet

Mine fordømmer er : muslimer

 

godtar du homofile/lebiske og bifile, eller er du enig med bibilen at mann og kvinne som ble skapt til og være kjærester

Anonymkode: da5ef...6ae

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

godtar du homofile/lebiske og bifile, eller er du enig med bibilen at mann og kvinne som ble skapt til og være kjærester

Anonymkode: da5ef...6ae

Ja, det gjør meg ingenting. 

 

Hender det at du tenker at du helst ikke skulle hatt barn? 

Anonymkode: 96500...61a

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det gjør meg ingenting. 

 

Hender det at du tenker at du helst ikke skulle hatt barn? 

Anonymkode: 96500...61a

Ja. Lurer noen ganger på om barna har det godt med meg som mamma.

 

Syntes du der er riktig at man opplærer barnet sitt til å følge samme religion og levemåte som deg selv? Eller at de skal lære å tenke selv?

Anonymkode: 83c13...f80

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Lurer noen ganger på om barna har det godt med meg som mamma.

 

Syntes du der er riktig at man opplærer barnet sitt til å følge samme religion og levemåte som deg selv? Eller at de skal lære å tenke selv?

Anonymkode: 83c13...f80

Jeh synes det er riktig å oppdra barna i samme tro som seg selv, men  å gi rom for undring, egene tanker og meninger er viktig.  Vi voksne skal ikke vinge vår tro på barna. 

 

 

Hadde du sluttet å jobbe om du fikk tilbud om  titusen  kr  ekstra i mnd om du hadde hatt sex med en mann en gang i uken? 

Anonymkode: 40f4b...0e1

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeh synes det er riktig å oppdra barna i samme tro som seg selv, men  å gi rom for undring, egene tanker og meninger er viktig.  Vi voksne skal ikke vinge vår tro på barna. 

 

 

Hadde du sluttet å jobbe om du fikk tilbud om  titusen  kr  ekstra i mnd om du hadde hatt sex med en mann en gang i uken? 

Anonymkode: 40f4b...0e1

10.000 nei. 25.000 ja 😅

 

Ville du latt mannen din ha sex med en annen kvinne en gang i uken mot 25000 kroner? 😂

Skrevet
2 timer siden, Aprikos Syltetøy skrev:

10.000 nei. 25.000 ja 😅

 

Ville du latt mannen din ha sex med en annen kvinne en gang i uken mot 25000 kroner? 😂

Nei!!

Ville du ha blitt venninne med en somalisk kvinne som hang hjemme og laget mat som det luktet av?

Anonymkode: 48317...43d

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei!!

Ville du ha blitt venninne med en somalisk kvinne som hang hjemme og laget mat som det luktet av?

Anonymkode: 48317...43d

Nei aldri. Liker ikke generelt at noen lukter mye om de er norske,svenske eller fra Afrika. 

Ville du fått noen forelsket i deg med magi hvis du kunne velge fritt ?

Anonymkode: 26871...c51

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei aldri. Liker ikke generelt at noen lukter mye om de er norske,svenske eller fra Afrika. 

Ville du fått noen forelsket i deg med magi hvis du kunne velge fritt ?

Anonymkode: 26871...c51

Nei det ville jeg ikke. 

 

Har du noen gang meldt noen til Barneverntet bare for å ødelegge og skape ugreie ? 

Anonymkode: 40f4b...0e1

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei det ville jeg ikke. 

 

Har du noen gang meldt noen til Barneverntet bare for å ødelegge og skape ugreie ? 

Anonymkode: 40f4b...0e1

Nei det har jeg ikke. 

 

Hvorfor har du ikke sex oftere? 

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei det ville jeg ikke. 

 

Har du noen gang meldt noen til Barneverntet bare for å ødelegge og skape ugreie ? 

Anonymkode: 40f4b...0e1

Nei, det ville ikke falt meg inn.

Har du noen gang klødd deg i rumpa og luktet ettertenksomt fingeren?

Anonymkode: 1fbfc...55e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...