Gå til innhold

Forelsker damer i 40 års alderen seg like lett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damer fra 40 år ? Forelsker de seg like lett? I forhold til da de var yngre? Nysgjerrig...

Anonymkode: 5e04d...d2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, statistikk viser en nedgang på rundt 2% fra fylte 30 år. 

Anonymkode: f14be...153

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei, statistikk viser en nedgang på rundt 2% fra fylte 30 år. 

Ironi? (vet jo aldri her inne). 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jøje meg...

Anonymkode: 61b60...057

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jøje meg...

Det samme sier jeg. 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, seriøs forskning. 

Skrevet

Vet ikke i "real life", men jeg har i en alder av 44 skikkelig crush på Jamie Fraser ❤️  Typ drømmer om natta osv.... Er skilt på 5. året, og har vært mannetørke siden, så mulig det har noe å si 😂  Så ja, vi har faktisk følelser enda 😉

Anonymkode: d8e5c...d8e

Skrevet

Nei!

Anonymkode: 14acc...e0b

Skrevet

Det kan vi ikke. Musa har tørka inn som en liten rosin, så det er ingenting igjen å bjuda på.

Skrevet

Folk endrer ikke personlighet på magisk vis bare fordi de har fylt 40. De som hele tiden har flagret fra kjæreste til kjæreste fortsetter med det. De som sjelden forelsker seg fortsetter i samme tempo.

Ca.

Livssituasjon har jo mye å si. Det er vel fler 20-åringer som er singel og på kjærestejakt enn 40-åringer. 

Anonymkode: e7984...fdf

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk endrer ikke personlighet på magisk vis bare fordi de har fylt 40. De som hele tiden har flagret fra kjæreste til kjæreste fortsetter med det. De som sjelden forelsker seg fortsetter i samme tempo.

Ca.

Livssituasjon har jo mye å si. Det er vel fler 20-åringer som er singel og på kjærestejakt enn 40-åringer. 

Anonymkode: e7984...fdf

Før jeg traff min mann da jeg var nesten 21 år, så forelsket jeg meg lett som bare det, og gikk aldri uten kjæreste. Da vi gikk fra hverandre 10 år etterpå, forelsket jeg meg lett igjen. Og etter og ha hatt det litt gøy og fått være fri, så fikk jeg kjæreste igjen, som jeg var stup forelsket i, de 3 årene vi var sammen. Da det ble slutt, tok det meg 3 år, og komme over han. 4 år før jeg forelsket meg igjen. Nå er det 4 år siden jeg var forelsket, 3,5 år som singel. Har datet flere, men klarer ikke å forelske meg. Ser også dette på mine single venninner på min alder. Vi har jo alle vært i flere forhold, ikke gått lenge single før vi ble eldre. 

Anonymkode: 560f4...d00

Skrevet

Om man er 40 og gar vært lenge i samme forhold, så er det godt mulig at man forelsker seg enda lettere enn før.. Instant behov for spenning og frykt for at de nyforelskede følelsene ikke skal oppleves igjen.,

.. 40 års krisa heter det visst.. 

Anonymkode: e8142...7c1

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke i "real life", men jeg har i en alder av 44 skikkelig crush på Jamie Fraser ❤️  Typ drømmer om natta osv.... Er skilt på 5. året, og har vært mannetørke siden, så mulig det har noe å si 😂  Så ja, vi har faktisk følelser enda 😉

Anonymkode: d8e5c...d8e

Ha ha, jeg også 😍 Jamie Fraser er bare så hot 🤪 også 44 😀

Anonymkode: 8ffab...f66

Skrevet

Tenåringer er full i hormoner som får de til å "sverme", altså at de får veldig intense følelser. Dette forsvinn med alderen! Men "sverming" skjer veldig fort og intenst. Jeg vil tro at hos "godt voksne" vil disse følelsene heller bygge seg opp og vera meir genuine. 

Anonymkode: abc01...df4

Skrevet

Mulig det bare er meg, men jeg har ikke vært forelsket på 10 år, og er singel..

Anonymkode: a6983...3ea

Skrevet

Jeg var forelsket i forelskelsen til jeg var rundt 30, så forelsket meg mye. Har ikke vært forelsket siden da. Skjedde ikke noe spesielt, men fant en annen ro i livet etter det. Er 43 nå.

Anonymkode: 044d5...183

Skrevet

Jeg forlot han jeg var gift med da jeg var 40. Et halvår etterpå begynte jeg med dating, via datingside. Snart tre år senere kan jeg skrive under på at man kan forelske seg like lett som i yngre dager. Et par tre karer har tatt meg med storm og den siste er kjæresten min nå. Det er en altoppslukende boblende herlig følelse. 

Men.. Skal man sammenligne videre så har jeg mer fornuft i hvordan jeg velger ut karene nå enn som ung. Jeg har mer erfaring på hem jeg skal sile ut. Det holder ikke å bare være kjekk lengre 😉

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kan vi ikke. Musa har tørka inn som en liten rosin, så det er ingenting igjen å bjuda på.

Haha så morsomt. Mulig det gjelder deg, men de aller fleste får bedre sexliv i 40 årene. Vi blir mer selvsikre, kan mer om kroppen vår og vet å sette pris på deilig sex. Man tørker ikke inn før myye senere. Hvis så, så er det muligens en medisinsk årsak bak det, eller mangel på den rette.

Skrevet
2 timer siden, Love my kidz skrev:

Haha så morsomt. Mulig det gjelder deg, men de aller fleste får bedre sexliv i 40 årene. Vi blir mer selvsikre, kan mer om kroppen vår og vet å sette pris på deilig sex. Man tørker ikke inn før myye senere. Hvis så, så er det muligens en medisinsk årsak bak det, eller mangel på den rette.

Hva? Mange kvinner fra 40 og oppover har nedsatt lyst. Hormonnivåene går jevnt og trutt nedover. Helt naturlig!

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva? Mange kvinner fra 40 og oppover har nedsatt lyst. Hormonnivåene går jevnt og trutt nedover. Helt naturlig!

Jaja hva vet vel jeg. Trodde man ikke kom til sånt før tidligst i 50 årene. Er heldig som fungerer ennå jeg da 😊

Skrevet

Ja, det gjør de. Selv 80-åringer forelsker seg.

Forskjellen er nå (jeg er 46) at man ikke blander sammen hva som er fascinasjon, eller forgapelse, eller bare "hooked on a feeling", men at man kanskje klarer å sortere litt bedre, så man vet om det er fyren selv som er sååå fantastisk, eller om det bare er "the thrill of the chase". Dermed er man ikke like ofte "late-forelsket", men man blir i aller høyeste grad like forelsket.

Anonymkode: 4ce74...12b

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og mange har det motsatte. Mange ting som blir bedre, fysisk, når man nærmer seg overgangsalderen. Slutt på PMS, blant annet, som kan være et helvete og ødelegge mye av lysten. Slutt på frykten for graviditet og bivirkningene fra prevensjonsmidler. Slutt på smerter som f eks kommer fra endometriose. 

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Åhh, ler så jeg griner. 😂😂😂

Høres ut som de i 40 års alderen er 80 + ved dette svarer. Kult! Jeg likte det. 😄

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det gjør de. Selv 80-åringer forelsker seg.

Forskjellen er nå (jeg er 46) at man ikke blander sammen hva som er fascinasjon, eller forgapelse, eller bare "hooked on a feeling", men at man kanskje klarer å sortere litt bedre, så man vet om det er fyren selv som er sååå fantastisk, eller om det bare er "the thrill of the chase". Dermed er man ikke like ofte "late-forelsket", men man blir i aller høyeste grad like forelsket.

Wow, så spennende! Er jo litt forskjell da, i noen aldere?! Jeg er hi og er 29 år gammel. Hadde ikke "sett for meg at det var helt slik". Føler jeg er i 30 års krisa nå. Er skummelt å bli eldre. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Wow, så spennende! Er jo litt forskjell da, i noen aldere?! Jeg er hi og er 29 år gammel. Hadde ikke "sett for meg at det var helt slik". Føler jeg er i 30 års krisa nå. Er skummelt å bli eldre. 

Livet mitt er MYE bedre nå enn da jeg var 30. 

Sexlivet er ca 200 ganger bedre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...