Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har gått fra å være svært hjemmekjær til å være borte flere kvelder i uken, stort sett hos en kamerat. Og da er han borte fra ettermiddag til minst kl 23, og dette er 2-4 ganger i uken, gjerne fredag og enten lørdag eller søndag, pluss minst en kveld utenom det. De driver ikke med noe spesielt tror jeg, fikser på biler, fikser på hus/garasje eller ser filmer, så helt uskyldige ting sånn sett. Men jeg ender jo opp med å sitte alene alle disse kveldene, jeg har et (stort) barn fra før og vi har ingen sammen, så.jeg trenger han ikke sånn sett, men det kjennes litt rart ut..

Han sier selv at alt er bra mellom oss to, men denne kompisen er deprimert, så da føler jeg at jeg ikke kan si så mye. Han sier også at han ikke skal være borte lenge, men så glemmer han tiden, bilen vil plutselig ikke starte, han/de sover på sofaen osv, så han er alltid borte hele kvelden.

Hva tenker dere om dette? Jeg er ganske sikker på at han faktisk er hos denne kompisen, men som sagt så kjennes det rart ut..

Anonymkode: f4ddc...d05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. kjenner du kompisen? At de «sovnet på sofaen» skurrer kraftig i mine ører.. 

Anonymkode: e9a32...3a6

Skrevet

Rart, rart, rart. 

Her er det mye som skurrer...

Anonymkode: ec4e6...473

Skrevet

Jeg hadde ikke vært så sikker på at han var hos denne kompisen. Og hadde faktisk prøvd å finne ut av det på en eller annen måte. 

Anonymkode: 1d1a8...dc9

Skrevet

Eh, jeg er veldig lite sjalu, men sovne på sofa? Eh... Bil som ikke vil starte? Hvor ofte skjer nå det da..

Tror jeg ville sjekket om bilen sto utenfor kameraten 

Anonymkode: 372d1...36e

Skrevet

Dette skurret veldig. Er du sikker på at de bare er kamerater?

Anonymkode: c9bb6...a81

Skrevet

Nå får jeg sikkert tusen stykk etter meg for det jeg skriver...

men jeg ville kjørt etter han for å bekrefte hvor han skal henn, syns det virker veldig veldig rart.... så hadde jeg kjørt hjem og latet som ingenting.

Når noen har så dårlige unnskyldinger hele tiden så syns jeg en bør ha rett til å bekrefte ting selv. 

Å glemme tiden har mannen min gjort en million ganger.  Sovnet på sofaen osv ja det også. Men om det hadde skjedd flere dager i uka så hadde jeg virkelig begynt å lure.

Anonymkode: 7e83d...7ec

Skrevet

Skurrer veldig. Si at dere kan be kompisen over til dere på pizza en lørdag så du og de får selskap. Om de sier ja til det er vel det et positivt tegn og kommer han kan du jo teste ut diskré ulike ting mannen din har sagt.

Evt følg etter ham å se hvor han er, men det er jo liksom litt drøyt.

Anonymkode: dd52f...70a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...