Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 Noen som vet hvordan det går med kleskolleksjonen til Annikken? Og hvorfor bruker ikke Julianne bag? Kjøre rundt med bilbag? 😲😲😮 jeg liker Julianne godt, men stusser på dette.. Anonymkode: 7eaf4...f32
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 2 minutter siden, Kathrine. skrev: Er det lagt ut ny sesong? Ja 🤗🤗 Anonymkode: 7eaf4...f32
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #4 Skrevet 3. januar 2019 Nå så jeg tilfeldigvis episoden i går der hun gikk tur med bilstolen på vogna. Så hvis det er vognbag og bilstol du mener, så er det vel gjerne å gjøre ting litt annerledes som vanlig? Det er jo frarådet å bruke bilstolen unødvendig og vi har jo flere ganger sett at de liker å vise at de bruker ting som er frarådet til babyer. Eller så vil hun kanskje være "kontinental". i Usa er det jo vanlig å bruke bilstolen på vogna til de minste babyene. Anonymkode: 1cfa4...55e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #5 Skrevet 3. januar 2019 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå så jeg tilfeldigvis episoden i går der hun gikk tur med bilstolen på vogna. Så hvis det er vognbag og bilstol du mener, så er det vel gjerne å gjøre ting litt annerledes som vanlig? Det er jo frarådet å bruke bilstolen unødvendig og vi har jo flere ganger sett at de liker å vise at de bruker ting som er frarådet til babyer. Eller så vil hun kanskje være "kontinental". i Usa er det jo vanlig å bruke bilstolen på vogna til de minste babyene. Anonymkode: 1cfa4...55e Stemmer. Tenkte på den episoden. De hadde ikke kjørt bil en gang. Huff blir irritert når jeg ser sånt. Er ikke bra for de små ryggene.... Anonymkode: 7eaf4...f32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå