Gå til innhold

Bloggerne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan det går med kleskolleksjonen til Annikken?

Og hvorfor bruker ikke Julianne bag?  Kjøre rundt med bilbag? 😲😲😮 jeg liker Julianne godt, men stusser på dette..

Anonymkode: 7eaf4...f32

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Kathrine. skrev:

Er det lagt ut ny sesong?

Ja 🤗🤗

Skrevet

Nå så jeg tilfeldigvis episoden i går der hun gikk tur med bilstolen på vogna. Så hvis det er vognbag og bilstol du mener, så er det vel gjerne å gjøre ting litt annerledes som vanlig? Det er jo frarådet å bruke bilstolen unødvendig og vi har jo flere ganger sett at de liker å vise at de bruker ting som er frarådet til babyer.

Eller så vil hun kanskje være "kontinental". i Usa er det jo vanlig å bruke bilstolen på vogna til de minste babyene.

Anonymkode: 1cfa4...55e

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå så jeg tilfeldigvis episoden i går der hun gikk tur med bilstolen på vogna. Så hvis det er vognbag og bilstol du mener, så er det vel gjerne å gjøre ting litt annerledes som vanlig? Det er jo frarådet å bruke bilstolen unødvendig og vi har jo flere ganger sett at de liker å vise at de bruker ting som er frarådet til babyer.

Eller så vil hun kanskje være "kontinental". i Usa er det jo vanlig å bruke bilstolen på vogna til de minste babyene.

Anonymkode: 1cfa4...55e

Stemmer. Tenkte på den episoden. De hadde ikke kjørt bil en gang. Huff blir irritert når jeg ser sånt. Er ikke bra for de små ryggene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...