Gå til innhold

Skjønner ingenting...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå skjønner jeg ingenting...sluttet på p-piller i slutten av oktober. Fikk da TR som vanlig. TR dukket også opp som vanlig neste gang, altså i slutten av november. Pleier alltid å merke det på kroppen når TR er like rundt hjørnet. Denne gangen derimot har ikke TR dukket opp enda...er 3 dager forsinket. Tok en graviditetstest i dag tidlig, men denne var negativ :( har den siste uken opplevd halsbrann flere ganger (pleier ALDRI å ha det), jeg har også vært småkvalm, hatt hodepine og kjent smerter i nedre del av magen. Magen har vært verst i dag med tanke på smertene. Tror dere at jeg likevel kan være gravid, selv om testen var negativ?

Anonymkode: 0293a...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå skjønner jeg ingenting...sluttet på p-piller i slutten av oktober. Fikk da TR som vanlig. TR dukket også opp som vanlig neste gang, altså i slutten av november. Pleier alltid å merke det på kroppen når TR er like rundt hjørnet. Denne gangen derimot har ikke TR dukket opp enda...er 3 dager forsinket. Tok en graviditetstest i dag tidlig, men denne var negativ :( har den siste uken opplevd halsbrann flere ganger (pleier ALDRI å ha det), jeg har også vært småkvalm, hatt hodepine og kjent smerter i nedre del av magen. Magen har vært verst i dag med tanke på smertene. Tror dere at jeg likevel kan være gravid, selv om testen var negativ?

Anonymkode: 0293a...808

Når jeg var gravid med baby nummer to, så tok jeg en graviditetstest på dagen jeg forventet mens. Denne var negativ. Tok en ny test 2 dager etter som også var negativt. Etter dette tenkte jeg ikke mer på det og la tanken fra meg.

tok en ny test 1 uke senere som var knall positiv! Testen jeg tok dagen etter var også positiv, så ja det er mulig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...