Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 Mini på 2 år har hatt feber av og på i hele romjulen, men ikke spesielt syk. Ligget på rundt 39 på kvelden/natten og i hundre på dagtid. På mandag hadde hun 40 i feber, fikk paracet og sovnet i 10 min på sofaen og i hundre etterpå, dette var på ettermiddagen. Siden da har hun ligget på 38,5 på kvelden, men feberfri på dagtid. Hun var hjemme i går og i dag fra bhg, ikke feber på dagtid og helt normal. Hadde planer om å sende i bhg i morgen, så målte tempen nå før hun la seg, 37,4 i ene øret, og 38 i det andre. Ellers i fin form. Hva hadde dere gjort? Sendt i bhg eller latt hun være hjemme en ekstra dag for sikkerhetskyld? Og burde vi kontakte lege etter så lenge med feber, selv om allmentilstanden er fin? Anonymkode: d0370...d80
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Man sender ikke syke barn i barnehagen, hold henne hjemme Anonymkode: c525b...c48
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man sender ikke syke barn i barnehagen, hold henne hjemme Anonymkode: c525b...c48 Nei, det skjønner jeg, men hun er ikke syk syk, og jeg synes ikke 38 er så høyt. Men hun blir nok hjemme altså. Takk for svar. Hi Anonymkode: d0370...d80
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #4 Skrevet 3. januar 2019 Over 37,5 er feber! Og selv om allmentilstanden eg god kan du, av hensyn til andre barn, ikke sende k barnehagen. Ville holdt henne hjemme til over helgen jeg, så den lille kroppen får restituert seg skikkelig. God bedring Anonymkode: db25d...e83
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #5 Skrevet 3. januar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Over 37,5 er feber! Og selv om allmentilstanden eg god kan du, av hensyn til andre barn, ikke sende k barnehagen. Ville holdt henne hjemme til over helgen jeg, så den lille kroppen får restituert seg skikkelig. God bedring Anonymkode: db25d...e83 Der er jeg ikke enig at over 37,5 er feber altså, ikke på mine barn. De ligger til vanlig på 37,4 +-. 38, ja. Hun blir hjemme. Takk for svar og god bedring. Hi Anonymkode: d0370...d80
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #6 Skrevet 3. januar 2019 Legen vår sa at alt over 38 er feber når de er under 10 år. Men du kjenner jo barnet ditt best god bedring! Anonymkode: f47fa...716
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #7 Skrevet 3. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Over 37,5 er feber! Og selv om allmentilstanden eg god kan du, av hensyn til andre barn, ikke sende k barnehagen. Ville holdt henne hjemme til over helgen jeg, så den lille kroppen får restituert seg skikkelig. God bedring Anonymkode: db25d...e83 Er morgentemperaturen over 37,5 har barnet feber. Men på kvelden har de feber over 38,0. Anonymkode: c8fd8...ba8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå