lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 Kanskje ikke noe å juble for, men jeg gjør det likevel. Kjenner meg litt småkvalm, har kjent litt økning i løpet av dagen i dag mens jag har vært på jobb. Er egentlig strålende fornøyd med dette, da jeg har hørt at med kvalme har man mindre sjanse for at det skal gå galt. Er i uke 5+1 og må vel legge til at jeg har 4 sa bak meg, og har ikke vært kvalm i et eneste svangerskap. Har 2 barn også, og ikke vært kvalm i svangerskapene med dem heller.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Skjønner deg skikkelig godt, gratulerer 🎊 Anonymkode: d20cd...d6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå