Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 Hvordan artet det seg? Hvilke symptomer og konsekvenser fikk dere? Jeg er så unormalt sliten, ukonsentrert, faller ut av samtaler, mye vondt i hode/nakke/skuldre, kvalm og generelt i dårlig form. Nå har jeg bestilt meg legetime, og er både bekymret for at plagene mine er for små til å løpe til lege med, eller om jeg blir sykemeldt (det vil jeg helst slippe). Noen med erfaring som vil dele litt? Anonymkode: 4e67e...60c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Jeg har slitt lenge. Viser seg at jeg har ekstremt lave verdier sv jern, d-vitamin og lav blodprosent. Jeg orker nesten ikke å eksistere! Men nå tar jeg div tilskudd og håper det blir bedre! Anonymkode: 6c157...b38
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har slitt lenge. Viser seg at jeg har ekstremt lave verdier sv jern, d-vitamin og lav blodprosent. Jeg orker nesten ikke å eksistere! Men nå tar jeg div tilskudd og håper det blir bedre! Anonymkode: 6c157...b38 Og nei; plagene dine er ikke for små. Angrer på at jeg ikke gikk til lege for lenge siden! Jeg er helt på bunnen energimessig og mentalt! Jeg burde tatt det på alvor for lenge siden! Anonymkode: 6c157...b38
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #4 Skrevet 3. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Og nei; plagene dine er ikke for små. Angrer på at jeg ikke gikk til lege for lenge siden! Jeg er helt på bunnen energimessig og mentalt! Jeg burde tatt det på alvor for lenge siden! Anonymkode: 6c157...b38 Jeg var hos legen for en annen grunn i vår og da ble det konstantert b12 og d-vitaminmangel hos meg. Har tatt kurer med vitaminer siden det, men føler ingen bedring. Hi Anonymkode: 4e67e...60c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #5 Skrevet 3. januar 2019 Jeg har visst møtt veggen nå.. har akkurat innsett og klart å akseptere det selv. Det startet med en ekstrem kvalme, klarte ikke komme meg ut av senga, lå i fosterstilling og hadde ikke sjans til å spise (bare tanken på mat satt meg helt ut). Så ble jeg sakte men sikkert bedre (etter noen uker) men langt ifra som før. Totalt utmattet, diverse smerter som kommer og går, sover dårlig, fortatt mye kvalm som forverres når jeg blir ekstra sliten, gråter mye og føler meg helt overkjørt.. har også hatt noen angstanfall. pøvde å jobbe litt igjen etter et par mnd, men gikk på en smell og startet på «scratch». Anonymkode: 138ac...b85
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #6 Skrevet 3. januar 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg var hos legen for en annen grunn i vår og da ble det konstantert b12 og d-vitaminmangel hos meg. Har tatt kurer med vitaminer siden det, men føler ingen bedring. Hi Anonymkode: 4e67e...60c Og hva sier kontrollblodprøvene? Ofte tar man musedoser d-vitamin, og det hjelper ikke. B-12 bør man få som injeksjoner. Og effekten av tiltakene må sjekkes! Få legen din til å sjekke jern og stoffskifte også. Anonymkode: 6c157...b38
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #7 Skrevet 3. januar 2019 Jeg glemte å spise, lagde mat til familien men spiste ikke selv. Gikk ned i vekt. Var kjempe sliten lukket øynene når jeg gikk ut av bussen for å sove på vei hjem. (Hadde øynene lukket på bussen og. Når jeg fikk lagt meg fikk jeg ikke sove, orket ikke lyd, gjorde det jeg skulle men ingenting annet. Det var helt forferdelig og unner ingen andre å oppleve det. Jeg ble sykemeldt i nesten 6 mnd. Anonymkode: c93e0...a80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå