Gå til innhold

Hvem ghostet hvem her, egentlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på en slags blind date med en mann veninnen min mente jeg passet sammen med. Det var hyggelig, han var overraskende bra på alle måter, bortsett fra at jeg ikke fant ham fysisk tiltrekkende. Så vi avtale å treffes igjen, noe vi gjorde flere ganger. hver gang var det veldig hyggelig, og jeg håpet at jeg skulle begynne å bli fysisk tiltrukket av ham eller forelske meg litt. Ville gi det litt tid, tenkte det kanskje kunne komme etter hvert Det var aldri kyssing eller komplimanter, bare vennskapelig, hyggelig. Vi drakk vin sammen, gikk på kino, pratet osv. og avtalte alltid at vi skulle treffes igjen, f.eks "neste uke" eller "etter hlstferien" osv. Snakket aldri sammen på telefon, kun sms.

Etter den siste gangen, som var i desember, sa vi bare "Vi snakkes". Og siden har jeg ikke hørt noe fra ham. Og jeg har heller ikke latt høre fra meg. Jeg kjenner at jeg nok ikke kommer til å bli forelsket i ham, men er samtidig litt trist over det, for han var virkelig helt perfekt for meg på de fleste måter, bare at jeg ikke var tiltrukket av ham, og det er jo også viktig.

Men skal jeg ha dårlig samvittighet for at jeg ikke har sendt ham en melding etterpå? Ikke god jul eller godt nyttår eller noen ting?
Han har jo heller ikke sendt meg noe.

Venninnen min mener det helt utelukket at han ikke er tiltrukket av meg, men jeg tenker at kanskje han har hatt det på samme måten som meg. Eller at han har merket at jeg ikke kjente noen gnist.

Og hvem har ghostet hvem her, egentlig?

 

Anonymkode: 9e9a3...bcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere ghoster jo begge to. Ser ut som dere begge ikke er interessert, så ville droppet hele greia. Fysisk tiltrekning er 90% av moroa altså. 

Anonymkode: 41966...cb7

Skrevet

Virker som om han ikke gidder å prøve mer enn den vi snakkes meldingen. 

Digger derimot det at du ikke har svart han. Dropp det hele, kan hende dere møtes en gang i fremtiden og da kan det hende at gnisten er der da. Men nå så virker det ikke som om noen av dere er intr... 

Anonymkode: ea633...316

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Virker som om han ikke gidder å prøve mer enn den vi snakkes meldingen. 

Digger derimot det at du ikke har svart han. Dropp det hele, kan hende dere møtes en gang i fremtiden og da kan det hende at gnisten er der da. Men nå så virker det ikke som om noen av dere er intr... 

Anonymkode: ea633...316

Svart han på hva da? Han har jo ikke sendt henne noe. Hun gidder jo ikke å sende noe hun heller. Hvorfor er det bare han sitt ansvar å ta kontakt?

Anonymkode: 1ee1a...427

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Svart han på hva da? Han har jo ikke sendt henne noe. Hun gidder jo ikke å sende noe hun heller. Hvorfor er det bare han sitt ansvar å ta kontakt?

Anonymkode: 1ee1a...427

Jeg syns det e rlitt vanskelig og ubehagelig. Jeg syns ikke noe om å ghoste folk (og har aldri gjort det før).
Ofte var det jeg som sendte den første sms'en etter at vi hadde truffet hverandre, så det var ikke sånn at han var veldig PÅ heller. For eksempel var det jeg som sendte melding og takket for i går etter første "blind date" og det var jeg som to inituativ igjen etter en lang tid med stillhet fra begge, da vi hadde avtalt vi ikke skulle sees på noe uker siden det var en hektisk peiode for begge.
Det siste møtet vårt var det han som inviterte meg på kino, så sånn sett var det kanskje jeg som burde ha skrevet noe, men så gikk det noen dager, og så falt et liksom bort. Og så syns jeg det var litt rart at han aldri skrev noe heller. 
Jeg føler meg litt slem, og håper nesten litt at han bevisst ikke har skrevet til meg fordi han ikke har lyst til å fortsette å se meg. At det er han som er den "slemme" og ikke jeg.

 

HI

Anonymkode: 9e9a3...bcf

Skrevet

Hvorfor skal du ta opp tråden når du ikke er interessert?

Begge ghoster. Gå videre. Det har nok han gjort allerede.

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns det e rlitt vanskelig og ubehagelig. Jeg syns ikke noe om å ghoste folk (og har aldri gjort det før).
Ofte var det jeg som sendte den første sms'en etter at vi hadde truffet hverandre, så det var ikke sånn at han var veldig PÅ heller. For eksempel var det jeg som sendte melding og takket for i går etter første "blind date" og det var jeg som to inituativ igjen etter en lang tid med stillhet fra begge, da vi hadde avtalt vi ikke skulle sees på noe uker siden det var en hektisk peiode for begge.
Det siste møtet vårt var det han som inviterte meg på kino, så sånn sett var det kanskje jeg som burde ha skrevet noe, men så gikk det noen dager, og så falt et liksom bort. Og så syns jeg det var litt rart at han aldri skrev noe heller. 
Jeg føler meg litt slem, og håper nesten litt at han bevisst ikke har skrevet til meg fordi han ikke har lyst til å fortsette å se meg. At det er han som er den "slemme" og ikke jeg.

 

HI

Anonymkode: 9e9a3...bcf

Dere er begge like uiteresserte, dere ghoster hverandre og han er ikke slemmere enn deg

Anonymkode: 1ee1a...427

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var på en slags blind date med en mann veninnen min mente jeg passet sammen med. Det var hyggelig, han var overraskende bra på alle måter, bortsett fra at jeg ikke fant ham fysisk tiltrekkende. Så vi avtale å treffes igjen, noe vi gjorde flere ganger. hver gang var det veldig hyggelig, og jeg håpet at jeg skulle begynne å bli fysisk tiltrukket av ham eller forelske meg litt. Ville gi det litt tid, tenkte det kanskje kunne komme etter hvert Det var aldri kyssing eller komplimanter, bare vennskapelig, hyggelig. Vi drakk vin sammen, gikk på kino, pratet osv. og avtalte alltid at vi skulle treffes igjen, f.eks "neste uke" eller "etter hlstferien" osv. Snakket aldri sammen på telefon, kun sms.

Etter den siste gangen, som var i desember, sa vi bare "Vi snakkes". Og siden har jeg ikke hørt noe fra ham. Og jeg har heller ikke latt høre fra meg. Jeg kjenner at jeg nok ikke kommer til å bli forelsket i ham, men er samtidig litt trist over det, for han var virkelig helt perfekt for meg på de fleste måter, bare at jeg ikke var tiltrukket av ham, og det er jo også viktig.

Men skal jeg ha dårlig samvittighet for at jeg ikke har sendt ham en melding etterpå? Ikke god jul eller godt nyttår eller noen ting?
Han har jo heller ikke sendt meg noe.

Venninnen min mener det helt utelukket at han ikke er tiltrukket av meg, men jeg tenker at kanskje han har hatt det på samme måten som meg. Eller at han har merket at jeg ikke kjente noen gnist.

Og hvem har ghostet hvem her, egentlig?

 

Anonymkode: 9e9a3...bcf

Vil ikke kalle dette gjesting. Dere kjente vel begge to at dette ikke var det helt store.

Anonymkode: dcf0c...925

Skrevet

Dette er ikke ghosting. Det er kontakt som fader ut fordi ingen er interessert nok. Helt ok. Hvis han tar opp tråden og du ikke svarer på henvendelsene, er det ghosting. 

Anonymkode: 065f5...79c

Skrevet

Ikkje ghosting, han hadde nok tatt kontakt om han likte deg «sånn»... Menn er ikke så enkle at de blir tiltrukket av alle kvinner med godt utseende, så tanken om at det er uaktuelt virker litt søkt.

Anonymkode: e0696...283

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikkje ghosting, han hadde nok tatt kontakt om han likte deg «sånn»... Menn er ikke så enkle at de blir tiltrukket av alle kvinner med godt utseende, så tanken om at det er uaktuelt virker litt søkt.

Anonymkode: e0696...283

Ja, det tenker jeg også. Ingen er så fantastiske at absolutt alle menn nødvendigvis faller for dem. Jeg regner med at han ikke var spesielt interessert heller og håper at dette på en måte bare var et resultat av en stilltiende enighet. 

Anonymkode: 9e9a3...bcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...