Gå til innhold

Noen som har erfaring med hormonubalanse/prostogenmangel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sykemeldt for utbrenthet, men har lenge følt at det må være noe mer. Da jeg var til legen før jul tok han mange blodprøver som inkluderte hormonprøver. Dette fikk meg til å Google litt selv og jeg måtte nesten le litt da jeg leste symptomene, for jeg har absolutt alle unntatt nattsvette og hetetokter. Jeg har uregelmessige sykluser, som regel korte, hodepine, "hjernetåke", uvanlige mye PMS, mye smerter i underlivet, hårtap, dårlig hukommelse, søvnproblemer, utmattelse, nedstemthet osv. I dag ringte jeg og snakket med legesekretæren som sa at prøven på progesteron hadde fått en merknad og at jeg måtte ta ny undersøkelse 8-10 dager før mens (som om jeg vet når det er med mine sykluser...). Jeg skal til lege neste uke og får nok vite mer da, men noen som vil dele litt erfaringer?

Jeg kan for ordens skyld legge til at jeg er 38 år og var ferdig med å få barn før 10 år siden, og at fram til sommeren i fjor var jeg under et voldsomt press med tilsvarende 250 % jobb.

Anonymkode: 6cfdb...dd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen?

Anonymkode: 6cfdb...dd1

Skrevet

Jeg og lurer på dette, jeg hadde veldig tykk livmorslimhinne og tok en prøve ( venter på svar) og de mistenkte hormonell ubalanse og at jeg måtte på hormonkur 

Anonymkode: 74a49...f18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...