Gå til innhold

Hoven tiss på 3-åringen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår kveld opplevde jeg noe helt merkelig på min 3år gamle gutt. Han begynte med å se aoa under magen. Tok han da med inn på stellebordet for å bytte bleie. Da var tissen veldig hoven, litt rød. Kjæresten min så også dette, å jeg konkluderte med å ringe legevakta. 

Hun så det mest sannsynlig var en liten infeksjon og ba meg smøre på salve. Dryppe på litt Paracet. Aner ikke hvordan det er idag (han sover enda), men kan jeg sende han i bhg om tissen fortsatt er litt hoven? Hun mente det ikke hastet. 

Jeg er jo litt den type mamma at jeg engster meg litt fort. 

Anonymkode: 8bc74...c71

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Igår kveld opplevde jeg noe helt merkelig på min 3år gamle gutt. Han begynte med å se aoa under magen. Tok han da med inn på stellebordet for å bytte bleie. Da var tissen veldig hoven, litt rød. Kjæresten min så også dette, å jeg konkluderte med å ringe legevakta. 

Hun så det mest sannsynlig var en liten infeksjon og ba meg smøre på salve. Dryppe på litt Paracet. Aner ikke hvordan det er idag (han sover enda), men kan jeg sende han i bhg om tissen fortsatt er litt hoven? Hun mente det ikke hastet. 

Jeg er jo litt den type mamma at jeg engster meg litt fort. 

Skulle ikke stå Paracet, men pyrisept.  😉

Skrevet

Ingen som har opplevd noe lignende? 

Skrevet

Forhudsbetennelse... 

Sønnen min har også hatt det. Fikk salve for å smøre på, ble bedre etter et par dager. 

Anonymkode: 6b48e...b3d

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forhudsbetennelse... 

Sønnen min har også hatt det. Fikk salve for å smøre på, ble bedre etter et par dager. 

Anonymkode: 6b48e...b3d

Jeg du hvilken salve? Så kan jeg kanskje slippe å gå inn til legen med han. 

Har han hjemme fra bhg idag. 

Skrevet

Yngste slet med betennelser pga trang forhud. Fikk Fucidin som hjalp raskt. Vokste det etterhvert av seg, så trengte ikke noe ytterlige medisinsk hjelp.

Anonymkode: 78b21...0ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...