Gå til innhold

12 år- overnatting


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

sønnen min har akkurat fått seg en liten kjæreste. Han vil så gjerne at hun skal overnatte. Jeg kjenner at jeg blir usikker. Tror ikke noe ville ha skjedd, men VET ikke om noe ikke ville ha skjedd.

Sønnen min har begynt å ha litt sånn puppehumor...

Hva ville dere tenkt om det var deres sønn/datter?

 

Anonymkode: 2f7d3...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sagt ja men at hun må få lov av foreldrene sine. Kan jo hende de sier nei? Du kan også gi dem hver sin seng ellerno osv 

Anonymkode: e3d5c...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjære folk! Man får ikke ha kjæresten på overnatting når man er 12 år. 

Er det et seriøst spørsmål?

Og jeg vet at om de vil ha sex så får de det til, men det skal ikke være med foreldrenes velsignelse så lenge de går på barneskolen!!

Anonymkode: de873...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, overhodet ikke, er svaret herfra. På hvert sitt rom under tvil, men absolutt ikke på samme rom hvertfall.

Endret av amandine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg spørr her er fordi hele meg kjenner at svaret er nei,  men pappaen mener at det bare kommer til å gå bra.

Jeg hadde min seksuelle debut når jeg var 14 år, og synes iaf ikke at en lavere alder er noe å strekke seg etter. 

Mye som skjer i kroppen i den alderen, og jeg stoler verken på min sønn eller kjæresten her.

Anonymkode: 2f7d3...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret herfra er nei. Min sønn har hatt en kjæreste til og fra fra han var seks år. Han og jenta var naturlig nok mer bestevenner enn kjærester da, og de overnattet også sammen i første klasse. Da de var 10 år oppstod det noe som jeg fortsatt ikke har helt oversikt over, men jenta mener at han la seg oppå henne når hun ikke ville. Han sier at de var enige om det. Noe fullbyrdet sex var det nok ikke, men det ble jo veldig vanskelig for dem begge, og flere andre barn fikk også høre om det, noe som gjorde det vanskeligere for dem. Og for oss voksne. Min egenvurdering er at vi var skrekkelig naive som syntes de var søte som "lekte" kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Iiiiik skrev:

Svaret herfra er nei. Min sønn har hatt en kjæreste til og fra fra han var seks år. Han og jenta var naturlig nok mer bestevenner enn kjærester da, og de overnattet også sammen i første klasse. Da de var 10 år oppstod det noe som jeg fortsatt ikke har helt oversikt over, men jenta mener at han la seg oppå henne når hun ikke ville. Han sier at de var enige om det. Noe fullbyrdet sex var det nok ikke, men det ble jo veldig vanskelig for dem begge, og flere andre barn fikk også høre om det, noe som gjorde det vanskeligere for dem. Og for oss voksne. Min egenvurdering er at vi var skrekkelig naive som syntes de var søte som "lekte" kjærester.

Skal sikkert også lite til før man har krysset en grense som ikke er ok for den andre parten tenker jeg... 

Anonymkode: 2f7d3...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal sikkert også lite til før man har krysset en grense som ikke er ok for den andre parten tenker jeg... 

Anonymkode: 2f7d3...c02

Ja, og de er jo ikke trygge nok med seg selv til å vite hvor egne grenser går engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Nei! Nei! Hverken på samme eller forskjellige rom. Ikke legg til rette for en situasjon der det ene kan føre til det andre som uansett er for tidlig for begge to. 

Anonymkode: 7f52e...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Jeg ville heller aldri latt min datter på 12år overnatte hos kjæresten sin. 16år, kanskje? Men ikke yngre. 

Anonymkode: 959de...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg er helt greit, jeg hadde kjæreste fra jeg var 11 til 13, han overnattet ofte, tenkte ikke på sex engang

Anonymkode: fd76e...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...