Gå til innhold

Ang. det å ha forhold til gifte menn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før kunne jeg aldri vært borti en mann som er opptatt. Men etter flere år med at alt går til helvete i livet mitt fordi jeg er for snill med alle andre fant jeg ut at nå skal jeg gi mer faen og tenke mer på meg selv. Jeg vil heller være den mannfolka er utro med enn utro mot. For tro det eller ei, har dere ikke sex, kommer mannen din til å finne det en annen plass uansett. Uansett hvor fantastisk god han er og om han er typen som «aldri» ville gjort noe sånt. Joda. De perfekte familiemennene er de som er utro. Vet dere hvorfor? De er så glad i familien og barna at de ikke orker tanken på å gå fra kona og se barna annen hver uke. Da blir de «for barnas skyld» (egentlig for sin egen skyld for de vil ikke bo uten barna..)

så er du i et «perfekt» ekteskap med en mann som stiller masse opp for barna men dere har sex max 4-5 ganger i året? Sorry altså mel det er ikke nok for noen menn. Har jeg lært.. er egentlig overrasket over hvor mange av disse «ordentlige» mennene som er interessert i meg. Jeg tar ikke hvem som helst altså.

nå har jeg på en måte to. En av de snakket jeg med som venn i to år før vi traff hverandre. Jeg merket at han hadde problemer med det han gjorde og sa etterpå han var redd for å ødelegge familien. Men han vil likevel ikke slutte og lager unnskyldninger for seg selv om hvorfor det er «greit». Han skader jo ingen han bare mangler én ting og det får han fra meg.

Han andre kjenner jeg gjennom jobb. Ble likevel overrasket på en fest da det gikk opp for meg at han ville noe mer med meg. Nettopp fordi han er jo denne «perfekte familiemannen».. han vil treffes veldig ofte lg det virker ikke som han har dårlig samvittighet en gang. Han har sagt at det er nok fordi det er lenge siden han bestemte seg for at det var «greit» å gjøre det om anledningen dukker opp. Så han var allerede forberedt på det i hodet. Han sier nøyaktig det samme som han andre, de har bare sex altfor sjelden så da må han få det en annen plass.

jeg har ikke tenkt å ødelegge noen forhold men ønsker ikke å være i noe forhold heller. På denne måten får jeg det jeg trenger samtidig som jeg slipper maset om «noe mer»..

det de ikke vet hr de ikke vondt av..

og om dere ikke vil mennene deres skal ha sex med noen andre: ha sex med de selv!

Anonymkode: 7362d...26d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Har aldri skjønt hvorfor folk er så hysteriske for utroskap uansett. Det er bare sex. Folk hadde hatt godt av å bli litt mer avslappa til konsepter.

Anonymkode: 3d1c3...86e

Skrevet

Det er greit. Kjør på!

Anonymkode: a2fb5...675

Skrevet

Ikke noe problem. Jeg har sex med andre og du må gjerne ha sex med min mann👉🏻👌🏻👈🏻👌🏻

Anonymkode: 33437...e17

Skrevet

Så enkelt er det ikke. Jeg har opplevd menn som har vært utro. Men vi hadde sex flere ganger i uken, gjerne flere ganger om dagen. Så sex var ikke problemet. Og en mann som lyver til kona si, tror du virkelig han forteller sannheten til deg?

Anonymkode: c1942...de5

Skrevet

Den perfekte familiemannen du så hinter etter eksisterer faktisk uansett om det er mye eller lite sex. Selvom noen er utro så betyr det ikke at alle er det, du er bare dum og det er resten som tror det også. 😂

Anonymkode: 0c6ae...92f

Skrevet
På 2.1.2019 den 21.50, Anonym bruker skrev:

Før kunne jeg aldri vært borti en mann som er opptatt. Men etter flere år med at alt går til helvete i livet mitt fordi jeg er for snill med alle andre fant jeg ut at nå skal jeg gi mer faen og tenke mer på meg selv. Jeg vil heller være den mannfolka er utro med enn utro mot. For tro det eller ei, har dere ikke sex, kommer mannen din til å finne det en annen plass uansett. Uansett hvor fantastisk god han er og om han er typen som «aldri» ville gjort noe sånt. Joda. De perfekte familiemennene er de som er utro. Vet dere hvorfor? De er så glad i familien og barna at de ikke orker tanken på å gå fra kona og se barna annen hver uke. Da blir de «for barnas skyld» (egentlig for sin egen skyld for de vil ikke bo uten barna..)

så er du i et «perfekt» ekteskap med en mann som stiller masse opp for barna men dere har sex max 4-5 ganger i året? Sorry altså mel det er ikke nok for noen menn. Har jeg lært.. er egentlig overrasket over hvor mange av disse «ordentlige» mennene som er interessert i meg. Jeg tar ikke hvem som helst altså.

nå har jeg på en måte to. En av de snakket jeg med som venn i to år før vi traff hverandre. Jeg merket at han hadde problemer med det han gjorde og sa etterpå han var redd for å ødelegge familien. Men han vil likevel ikke slutte og lager unnskyldninger for seg selv om hvorfor det er «greit». Han skader jo ingen han bare mangler én ting og det får han fra meg.

Han andre kjenner jeg gjennom jobb. Ble likevel overrasket på en fest da det gikk opp for meg at han ville noe mer med meg. Nettopp fordi han er jo denne «perfekte familiemannen».. han vil treffes veldig ofte lg det virker ikke som han har dårlig samvittighet en gang. Han har sagt at det er nok fordi det er lenge siden han bestemte seg for at det var «greit» å gjøre det om anledningen dukker opp. Så han var allerede forberedt på det i hodet. Han sier nøyaktig det samme som han andre, de har bare sex altfor sjelden så da må han få det en annen plass.

jeg har ikke tenkt å ødelegge noen forhold men ønsker ikke å være i noe forhold heller. På denne måten får jeg det jeg trenger samtidig som jeg slipper maset om «noe mer»..

det de ikke vet hr de ikke vondt av..

og om dere ikke vil mennene deres skal ha sex med noen andre: ha sex med de selv!

Anonymkode: 7362d...26d

Veldig enig. Sex er viktigt i ekteskapet, og aller mest for menn. Mange menn har veldig sterke drifter. Det går ut over syken når den ikke blir tilfredsstilt. Jeg er glad i mannen min, men greier ikke tilfresstille han fullt ut. Han har to damer han besøker av og til. Vi kjenner alle hverandre. Det er pare sex, ikke noe annet. Skjønner ikke helt problemet.

Anonymkode: fa902...63e

Skrevet

Jeg er gift og har to barn. Vi har skjeldent sex (jeg orker ikke. Er for sliten og har blitt bælfeit egentlig de siste årene)

vi har en avtale om at sex utenfor ekteskapet er greit sålenge vi er åpne om det. Ikke dermed sagt at hverken han eller jeg går rundt å har sex med masse forskjellige mennesker. Men han har hatt sex med ei annen en gang. Og... so what? Sex er sex, ikke kjærlighet. Selvsagt blir det bedre når det er kjærlighet inni bildet. Men sex for sexens skyld er noe annet. Det er et fysisk behov. Akkurat som å klø på ryggen 😅

(skal og sies at jeg skal under medisinsk behandling for overvekten min nå, og at jeg tar tak i det for min egen del, ikke for mannen min. Jeg mistrives så til de grader nå i min egen kropp at jeg må ha hjelp. Men sex har aldri betydd så mye for meg. Jeg liker det egentlig ikke. Har aldri klart å oppnå orgasme hverken selv eller ved hjelp. Så jeg er nok det man kaller aseksuell og trives egentlig med det)

vårt ekteskap er bygget opp av tillitt og kjærlighet OG trofasthet. For meg er ikke trofasthet å være kun med en seksualpartner, men å ha ærlighet og tillitt. For oss er dette byggestenene.

det jeg derimot ikke tolererer er løgn og svik. 

Anonymkode: 78faa...2a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...