Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Moren min på 60 år har snart bursdag å vet hun er glad i å lese bøker så tenkte å blandt annet kjøpe en bok til henne. Hun liker ikke krimbøker,men gjerne bøker om kjærlighet. Noen som har en god bok å anbefale? Anonymkode: 8502f...321
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Eleanor Oliphant har det helt fint, av Gail Honeyman Leksikon om lys og mørke, av Simon Stranger En dag i desember, av Josie Silver Anonymkode: cfbbd...1ac
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #3 Skrevet 2. januar 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eleanor Oliphant har det helt fint, av Gail Honeyman Leksikon om lys og mørke, av Simon Stranger En dag i desember, av Josie Silver Anonymkode: cfbbd...1ac "En dag i desember" har jeg faktisk sett på få vurderte å kjøpe den,kjekt å høre at den var bra Skal sjekke ut de to andre du anbefalte også. Anonymkode: 8502f...321
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #4 Skrevet 2. januar 2019 Jeg anbefaler Søsterklokkene av Lars Mytting. Anonymkode: 725ed...b61
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #5 Skrevet 3. januar 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg anbefaler Søsterklokkene av Lars Mytting. Anonymkode: 725ed...b61 Okey skal lese om den imorgen å se om den kanskje kan være noe Anonymkode: 8502f...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå