Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Jeg elsker salat i alle former, smaker og farger, men kan vanskelig se for meg hva som passer til denne retten? 🤔 Kylling og bacon i en form med saus av bla creme fraishe, soyasaus, parmesanost osv. Serveres meg ris og hvitløksbaguetter. Men skal jeg ha noe grønt til? Anonymkode: 565c3...0dc
TinaK 1990 Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Jeg har salat til nesten ALT. Salat er absolutt et must til den retten du beskriver!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #3 Skrevet 2. januar 2019 25 minutter siden, TinaK 1990 skrev: Jeg har salat til nesten ALT. Salat er absolutt et must til den retten du beskriver! Du har rett! Men hvilken? Hva ville du hatt i her? Anonymkode: 565c3...0dc
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #4 Skrevet 2. januar 2019 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg elsker salat i alle former, smaker og farger, men kan vanskelig se for meg hva som passer til denne retten? 🤔 Kylling og bacon i en form med saus av bla creme fraishe, soyasaus, parmesanost osv. Serveres meg ris og hvitløksbaguetter. Men skal jeg ha noe grønt til? Anonymkode: 565c3...0dc Det høres godt ut Lyst til å dele oppskrift? Anonymkode: 2fe43...5bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå