mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Her bestemte jeg meg for at i 2018 skulle jeg ikke drikke brus eller spise potetgull. Det samme gjaldt godteri. Det klarte jeg med glans. Andre forsetter gikk så som så
Cura Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Jøss, jeg er imponert. Min guilty plesaure er Coca Cola... Mitt forsett var å spise bittelitt mindre hver dag. Ikke så lite at jeg noen ganger var sulten etter et måltid, men ikke så stappmett at jeg ruller fra bordet heller. Dette for å gå ned 4 kg i løpet av året. Gikk opp igjen 1 i jula, men satser på å ta med den i årets forsett som også er 4 kg. Hvis jeg klarer det er jeg tilbake på 56 kg som er min trivselsvekt 😊
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #3 Skrevet 2. januar 2019 Jeg hadde som mål å gå ned 12 kg, og det klarte jeg føler meg mye friskere og bedre. Dette årets mål er syv kilo til. Da har jeg to kilos margin opp til trivselsvekt. Så er det neste å holde seg der. Tror det skal gå greit, da jeg trives veldig godt med livsstilsendringene jeg har gjort. Anonymkode: a2ef1...d98
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #4 Skrevet 2. januar 2019 1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Her bestemte jeg meg for at i 2018 skulle jeg ikke drikke brus eller spise potetgull. Det samme gjaldt godteri. Det klarte jeg med glans. Andre forsetter gikk så som så Så du noen resultater på vekt eller form da? Anonymkode: c70d2...d1e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #5 Skrevet 2. januar 2019 Jeg begynte å trene. Har trent 3 ganger i uka hele året. Eller det vil si, noen uker, ferier og sånt, har det kun blitt 2 dager i uken. Men vurderer faktisk å holde opp. Føler ikke jeg får noe mer energi av det. Jeg blir heller tappet. Alle sier at jeg bare må holde ut så kommer virkningen. Jeg har fått større muskler, og jeg løfter en god del mer, men energien uteblir, og det var derfor jeg begynte å trene. Legen mente jeg kom til å få mer energi viss jeg begynte å trene. Frustrerende. Anonymkode: 4cc7b...aac
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. januar 2019 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så du noen resultater på vekt eller form da? Anonymkode: c70d2...d1e Det har jeg. Gått ned i vekt og formen er mye bedre
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #7 Skrevet 2. januar 2019 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg begynte å trene. Har trent 3 ganger i uka hele året. Eller det vil si, noen uker, ferier og sånt, har det kun blitt 2 dager i uken. Men vurderer faktisk å holde opp. Føler ikke jeg får noe mer energi av det. Jeg blir heller tappet. Alle sier at jeg bare må holde ut så kommer virkningen. Jeg har fått større muskler, og jeg løfter en god del mer, men energien uteblir, og det var derfor jeg begynte å trene. Legen mente jeg kom til å få mer energi viss jeg begynte å trene. Frustrerende. Anonymkode: 4cc7b...aac Jeg har heller aldri fått energi av å trene. Og jeg har trent mye i mange år siden barnsben av. Så det er ikke sikkert det kommer. Jeg blir bare mer sliten. Anonymkode: b4f43...308
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #8 Skrevet 2. januar 2019 30 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Det har jeg. Gått ned i vekt og formen er mye bedre Gikk du ned mye? Jeg prøver også å gå ned...motiverende og høre de som har greid det! Anonymkode: c70d2...d1e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. januar 2019 Forfatter #9 Skrevet 2. januar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gikk du ned mye? Jeg prøver også å gå ned...motiverende og høre de som har greid det! Anonymkode: c70d2...d1e Det første halve året gikk jeg ned en god del før det stod stille lenge . Målet nå er en stabil vekt og så å gå ned enda mer mot sommeren. Jeg har vært forsiktig med mat også
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #10 Skrevet 2. januar 2019 2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Det første halve året gikk jeg ned en god del før det stod stille lenge . Målet nå er en stabil vekt og så å gå ned enda mer mot sommeren. Jeg har vært forsiktig med mat også Mitt mål er å gå ned 25-30 kilo. Hvis jeg klarer gå ned 30 vil jeg ende på min absolutte match vekt men jeg er fornøyd med 20-25 kilo mindre og da. Anonymkode: c70d2...d1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå