mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Nå etter jul får jeg så vanvittig lyst på salat og sunn mat. Noen tips til en supersunn middag?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Hvis du har noe du har virkelig lyst på så synes jeg du skal lage det. Vi skal fiskesuppe. Anonymkode: afed8...9a4
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #3 Skrevet 2. januar 2019 Vi skal lage thai curry suppe med kyllingfilet, lett kokosmelk, paprika og aubergine i dag. Var i butikken i dag og ble uvel av å se sjokoladehylla🙈 Ja takk til salat, gulrøtter, rugsprø og makrell i tomat 🤣 Anonymkode: 8e09b...4bc
tante grusom master of law Skrevet 2. januar 2019 #4 Skrevet 2. januar 2019 Ja, er så lei mat nå, og særlig kjøtt. Lyst til å leve på salat og vegetarmat lenge nå.
frk Nilsen Skrevet 2. januar 2019 #5 Skrevet 2. januar 2019 Var ute å spiste lunsj i byen i dag, på burgerrestaurant, det som fristet var veggisburgeren. Blir vel mye wok og supper framover
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #6 Skrevet 2. januar 2019 Jepp. Rekewok her i dag👍🏼 Anonymkode: c5f50...9ed
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #7 Skrevet 2. januar 2019 Har ikke spist noe anderledes en ellers, bortsett fra på julaften. Men er litt lei "kong Haakon"... Har jobbet hele før, romjul og nyttår, og da blir det servert som gave fra arbeidsgiver. Anonymkode: 09878...59f
frk Nilsen Skrevet 2. januar 2019 #8 Skrevet 2. januar 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jepp. Rekewok her i dag👍🏼 Anonymkode: c5f50...9ed ...må bli flinkere å bruke lesebrillene, leste først Revewok 😂
☆☆☆ Skrevet 2. januar 2019 #9 Skrevet 2. januar 2019 Nei, tvert imot er eg på sukkerkjøret att og må på avvenningskur.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #10 Skrevet 2. januar 2019 Nei, ikke spesielt🙈 Jeg klarer ikke å overspise sånn som mange gjør, så spiser ikke noe mer i julen enn ellers. Har heldigvis blitt servert tapas, fiskemiddager og andre lettere varianter middag, så kun julaften det ble den voldsomt feite julematen (blir virkelig dårlig av så mye fett..) Sukker spiser jeg dessverre for mye av hele året.. (er heldigvis slank likevel, enn så lenge) Men ser noen kolleger har lagt på seg så det synes😱 På TO uker! Blir helt satt ut av at det er mulig! Anonymkode: 681eb...3d3
Brillefanten Skrevet 2. januar 2019 #11 Skrevet 2. januar 2019 Her er det fiskesuppe, grønnsakssuppe og falaffel på menyen denne uken...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #12 Skrevet 2. januar 2019 Hehe nope! Her har vi fått så vanvittig mye godteri til jul at jeg koser meg masse med det etter småen er lagt seg. Å småen har enda litt godteri igjen etter han gikk nyttårsbukk så vi venter til neste uke med å begynne på det sunne livet Anonymkode: f6186...f79
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #13 Skrevet 2. januar 2019 2 timer siden, ☆☆☆ skrev: Nei, tvert imot er eg på sukkerkjøret att og må på avvenningskur. Godt det ikke bare er meg hehe Anonymkode: f6186...f79
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #14 Skrevet 2. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei, ikke spesielt🙈 Jeg klarer ikke å overspise sånn som mange gjør, så spiser ikke noe mer i julen enn ellers. Har heldigvis blitt servert tapas, fiskemiddager og andre lettere varianter middag, så kun julaften det ble den voldsomt feite julematen (blir virkelig dårlig av så mye fett..) Sukker spiser jeg dessverre for mye av hele året.. (er heldigvis slank likevel, enn så lenge) Men ser noen kolleger har lagt på seg så det synes😱 På TO uker! Blir helt satt ut av at det er mulig! Anonymkode: 681eb...3d3 Kanskje de blir bare veldig oppblåste? Jeg ser ut som om jeg har lagt på meg endel, ser nok ut som om jeg har spist en badeball. Men jeg har ikke lagt på meg nesten noenting, men jeg er veldig oppblåst av mye uvant mat, brus og godteri. Anonymkode: 487ac...aed
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #15 Skrevet 2. januar 2019 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje de blir bare veldig oppblåste? Jeg ser ut som om jeg har lagt på meg endel, ser nok ut som om jeg har spist en badeball. Men jeg har ikke lagt på meg nesten noenting, men jeg er veldig oppblåst av mye uvant mat, brus og godteri. Anonymkode: 487ac...aed Tenker det samme. Folk legger (normalt) ikke på seg veldig av to uker med ferie, sukker, mat og vin) men man blir oppblåst og kan lagre en del vann. Et par uker senere er alt som normalt igjen. Anonymkode: 22e0e...ff6
sug lut Skrevet 2. januar 2019 #17 Skrevet 2. januar 2019 Veldig godt å komme inn i rolige matformer igjen. Blomkål- og brokkolisuppe i går, salat med kikerter i dag.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #18 Skrevet 2. januar 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, ikke spesielt🙈 Jeg klarer ikke å overspise sånn som mange gjør, så spiser ikke noe mer i julen enn ellers. Har heldigvis blitt servert tapas, fiskemiddager og andre lettere varianter middag, så kun julaften det ble den voldsomt feite julematen (blir virkelig dårlig av så mye fett..) Sukker spiser jeg dessverre for mye av hele året.. (er heldigvis slank likevel, enn så lenge) Men ser noen kolleger har lagt på seg så det synes😱 På TO uker! Blir helt satt ut av at det er mulig! Anonymkode: 681eb...3d3 Du vet at slank ikke er ensbetydende med at du er sunn?? Anonymkode: 6c012...094
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #19 Skrevet 2. januar 2019 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du vet at slank ikke er ensbetydende med at du er sunn?? Anonymkode: 6c012...094 Men det er stort sett ensbetydende med at man ikke fråtser som en gal. Anonymkode: c5f50...9ed
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #20 Skrevet 2. januar 2019 Nope! Aldri gjort, kommer sikkert aldri til å gjøre det heller! 😂 Anonymkode: 94310...a74
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #21 Skrevet 2. januar 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det er stort sett ensbetydende med at man ikke fråtser som en gal. Anonymkode: c5f50...9ed Det er det heller ikke Anonymkode: 487ac...aed
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #22 Skrevet 2. januar 2019 Craver ikke sunn mat, men vanlig mat. Ungene og. Har feks masse julepålegg fortsatt. Men ungene jublet over tuben med baconost som kom i hus i dag. Og spiste et halvt brød med nevnte ost prompte. Anonymkode: 6332a...d78
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #23 Skrevet 2. januar 2019 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er det heller ikke Anonymkode: 487ac...aed Feil Anonymkode: c5f50...9ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå