Gå til innhold

Flere som craver sunn mat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå etter jul får jeg så vanvittig lyst på salat og sunn mat. Noen tips til en supersunn middag? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har noe du har virkelig lyst på så synes jeg du skal lage det.

Vi skal fiskesuppe.

Anonymkode: afed8...9a4

Skrevet

Vi skal lage thai curry suppe med kyllingfilet, lett kokosmelk, paprika og aubergine i dag. Var i butikken i dag og ble uvel av å se sjokoladehylla🙈 Ja takk til salat, gulrøtter, rugsprø og makrell i tomat 🤣

Anonymkode: 8e09b...4bc

Skrevet

Ja, er så lei mat nå, og særlig kjøtt. Lyst til å leve på salat og vegetarmat lenge nå. 

Skrevet

Var ute å spiste lunsj i byen i dag, på burgerrestaurant, det som fristet var veggisburgeren. Blir vel mye wok og supper framover ;)

Skrevet

Jepp. Rekewok her i dag👍🏼

Anonymkode: c5f50...9ed

Skrevet

Har ikke spist noe anderledes en ellers, bortsett fra på julaften. 

Men er litt lei "kong Haakon"... Har jobbet hele før, romjul og nyttår, og da blir det servert som gave fra arbeidsgiver. 

Anonymkode: 09878...59f

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jepp. Rekewok her i dag👍🏼

...må bli flinkere å bruke lesebrillene, leste først Revewok 😂

Skrevet

Nei, tvert imot er eg på sukkerkjøret att og må på avvenningskur.

Skrevet

Nei, ikke spesielt🙈 Jeg klarer ikke å overspise sånn som mange gjør, så spiser ikke noe mer i julen enn ellers. Har heldigvis blitt servert tapas, fiskemiddager og andre lettere varianter middag, så kun julaften det ble den voldsomt feite julematen (blir virkelig dårlig av så mye fett..) Sukker spiser jeg dessverre for mye av hele året.. (er heldigvis slank likevel, enn så lenge)

Men ser noen kolleger har lagt på seg så det synes😱 På TO uker! Blir helt satt ut av at det er mulig!

Anonymkode: 681eb...3d3

Skrevet

Her er det fiskesuppe, grønnsakssuppe og falaffel på menyen denne uken... 

Skrevet

Hehe  nope! Her har vi fått så vanvittig mye godteri til jul at jeg koser meg masse med det etter småen er lagt seg. Å småen har enda litt godteri igjen etter han gikk nyttårsbukk så vi venter til neste uke med å begynne på det sunne livet :P

Anonymkode: f6186...f79

Skrevet
2 timer siden, ☆☆☆ skrev:

Nei, tvert imot er eg på sukkerkjøret att og må på avvenningskur.

Godt det ikke bare er meg hehe

Anonymkode: f6186...f79

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, ikke spesielt🙈 Jeg klarer ikke å overspise sånn som mange gjør, så spiser ikke noe mer i julen enn ellers. Har heldigvis blitt servert tapas, fiskemiddager og andre lettere varianter middag, så kun julaften det ble den voldsomt feite julematen (blir virkelig dårlig av så mye fett..) Sukker spiser jeg dessverre for mye av hele året.. (er heldigvis slank likevel, enn så lenge)

Men ser noen kolleger har lagt på seg så det synes😱 På TO uker! Blir helt satt ut av at det er mulig!

Kanskje de blir bare veldig oppblåste? Jeg ser ut som om jeg har lagt på meg endel, ser nok ut som om jeg har spist en badeball. Men jeg har ikke lagt på meg nesten noenting, men jeg er veldig oppblåst av mye uvant mat, brus og godteri.

Anonymkode: 487ac...aed

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje de blir bare veldig oppblåste? Jeg ser ut som om jeg har lagt på meg endel, ser nok ut som om jeg har spist en badeball. Men jeg har ikke lagt på meg nesten noenting, men jeg er veldig oppblåst av mye uvant mat, brus og godteri.

Tenker det samme. Folk legger (normalt) ikke på seg veldig av to uker med ferie, sukker, mat og vin) men man blir oppblåst og kan lagre en del vann. Et par uker senere er alt som normalt igjen.

Anonymkode: 22e0e...ff6

Skrevet

Veldig godt å komme inn i rolige matformer igjen. Blomkål- og brokkolisuppe i går, salat med kikerter i dag.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du vet at slank ikke er ensbetydende med at du er sunn??

Anonymkode: 6c012...094

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du vet at slank ikke er ensbetydende med at du er sunn??

Anonymkode: 6c012...094

Men det er stort sett ensbetydende med at man ikke fråtser som en gal.

Skrevet

Nope! Aldri gjort, kommer sikkert aldri til å gjøre det heller! 😂

Anonymkode: 94310...a74

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er stort sett ensbetydende med at man ikke fråtser som en gal.

Det er det heller ikke

Skrevet

Craver ikke sunn mat, men vanlig mat. Ungene og. Har feks masse julepålegg fortsatt. Men ungene jublet  over tuben med baconost som kom i hus i dag.  Og spiste et halvt brød med nevnte ost prompte.

Anonymkode: 6332a...d78

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er det heller ikke

Feil 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...