Gå til innhold

Gavetips til 2 og 3 åring? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tips til gave til gutt 2 år og en gutt på 3 år? Maks 400 kr per gave

Anonymkode: b9d02...88b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke det nei :P

Skrevet

Min gutt på 2 år elsker å leke med lekekjøkken og kjøkkenutstyr, de siste jeg kjøpte var en microbølgeovn, den synes han er helt super 🙂, neste gang skal jeg kjøpe lekekaffetrakter, Dette er jo leker de har glede av i mangen år. 

Anonymkode: 7ea37...76b

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min gutt på 2 år elsker å leke med lekekjøkken og kjøkkenutstyr, de siste jeg kjøpte var en microbølgeovn, den synes han er helt super 🙂, neste gang skal jeg kjøpe lekekaffetrakter, Dette er jo leker de har glede av i mangen år. 

Anonymkode: 7ea37...76b

Takk for godt tips :)

Skrevet

Min 2-åring (snart 3) leker også mye med lekekjøkken og lekemat. Elsker også alt med brannmann sam (brannbiler, helikopter osv), traktorer, lastebiler, politibiler. Fikk litt playmo i julegave som var populært (bondegård, traktor osv). 

Anonymkode: 53da3...ea4

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Til treåringen

Fantorangenspillet. Et enkelt spill, som er veldig bra lagt opp. Ganske gøy for en voksen å spille også. Holder resten av barnehagetiden.

https://www.br.no/kreativitet-og-spill/brettspill-og-puslespill/brettspill/fantorangen-spill/000000000111949001.html

Anonymkode: f21eb...cc3

Det hadde sønnen min også når han var liten,hadde helt glemt at det var ganske gøy ja :) takk for tipset :)

Skrevet

Spiller Quips passer det til en 3 åring?

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spiller Quips passer det til en 3 åring?

Jupp 👍🏼 Kjempekjekt spill. Kjøpte det i julegave til min jente på 3 år og 4 mnd. Hun har, før nå, ikke brydd seg særlig om spill, men i julen løsnet det. Vi har spilt Quips hver dag siden julaften.  

Anonymkode: 13f67...46c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...