Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Tidligere hadde jeg mye sprekker på hælene og knokene, spesielt omvinteren. Nå har jeg et felt med litt hardere hud under hælen. Hvordan er det med dere? Hva gjør dere evt med det? Jeg har lagt om kosten til mer fett og mindre sukker, tar fotbad med magnesiumsalt og smører med heel cream når det blir for ille... Anonymkode: 80d78...cf2
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Jeg må bruke scholl elektrisk fil for å få bort slike hæler 😅👍 Anonymkode: c2214...ed4
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #3 Skrevet 2. januar 2019 Jeg bruker babyfoot eller lignende ca 4 ganger i året. Det holder føttene mine i sjakk. Hvis de får «leve sitt eget liv» får jeg tykk, død hud med sprekker. Innimellom blir sprekkene dype og fryktelig vonde. Etter jeg begynte å bruke babyfoot (eller tilsvarende, bestiller gjerne på eBay), har jeg ikke hatt det problemet. Anonymkode: db15b...bc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå