Gå til innhold

Stumpe røyken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stumpet røyken Pga jeg fant ut at jeg har gravid. Noen som har råd som gjør det enklere ? Kuttet ut på dagen og ønsker ikkeno nikotin.. tenker på råd som sukkertøy etc 

Anonymkode: e59d9...2fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lakris skal være bra mot røyksug, men jeg bet ikke om det er noen begrensninger for hvor mye du kan spise av det når du er gravid. 

Anonymkode: 5ac4e...b16

Skrevet

Først av alt: gratulere!! 😄❤️

For det andre: jeg spiste og drakk nøyaktig hva jeg ville da jeg sluttet. Sunt eller usunt! Jeg trøkka i trynet alt! 

Det er de tre første dagene som er verst. Etter ca ei uke, kutta jeg ned på spisinga for å unngå vektøking 😅

Men du må og huske på at du er gravid, så du må kanskje begrense deg litt. 😊

Anonymkode: c1498...1d9

Skrevet

De første to ukene er de verste, etter det er det greit!☆ Lykke til, og gratulerer♡

Anonymkode: 3bfcd...830

Skrevet

Trening

Anonymkode: f69d0...4bc

Skrevet

Gratulerer med graviditet og røykeslutt! Dette klarer du uten problem :) Største motivasjonen har du allerede. Tenk på hvor mange dager du har vært uten røyk og si til deg selv. "Nå har jeg klart 2 dager uten røyk, da klarer jeg to til uten problem!" osv... Gå deg en tur når du kjenner det røyner litt på. Hva med å strikke til babyen? Da har du noe i hendene, og du får pledd, sokker, jakke etc til babyen i samme slengen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...