Gå til innhold

Er det virkelig nødvendig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på tur noen dager med en gruppe de et par har blitt Vega ere for noen år siden. Det må de få lov til, men det må da gå an å ha litt respekt for at andre velger noe annet.

Til alle måltider var det det samme gnåler. Melk ble konsekve t omtalt  som kusekret, honning  var bieoppkast, egg var hønemens, kjøtt var lik, kaviar var fiskebåter osv. Alt skulle kommentereshele tiden. De var hyggelige folk før, men nå er de jo bare slitsomme.

Blir folk så når de  blir  vet andre? Går det over?

Anonymkode: c29df...d7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sa vel i fra?

Anonymkode: 76510...916

Skrevet

Men den vinen...den er dere alle enige om kan drikkes?  ;)

Anonymkode: 0b1b2...abf

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

😂

Anonymkode: 1501d...59a

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vin kunne de drikke. Jeg har litt for god hjelp av katten til å taste 😂

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du sa vel i fra?

Nei, jeg gjorde ikke det. Jeg kjenner dem ikke kjempegodt og det var ikke jeg som var vertinne.

Gjest Havfruene
Skrevet

Jeg kjenner endel veganere men ingen er slik du beskriver. 

Skrevet
12 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg har vært på tur noen dager med en gruppe de et par har blitt Vega ere for noen år siden. Det må de få lov til, men det må da gå an å ha litt respekt for at andre velger noe annet.

Til alle måltider var det det samme gnåler. Melk ble konsekve t omtalt  som kusekret, honning  var bieoppkast, egg var hønemens, kjøtt var lik, kaviar var fiskebåter osv. Alt skulle kommentereshele tiden. De var hyggelige folk før, men nå er de jo bare slitsomme.

Blir folk så når de  blir  vet andre? Går det over?

er vel ikke noe annet og si, de fleste som blir vegatare er veldig egoistiske og er kun det de spiser som er bra og alt annet er livsfarlig

Anonymkode: 891fb...6ec

Skrevet

De høres jo helt gale ut. Jeg kjenner også veganere, men de pleier ikke å oppføre seg sånn. De høres jo ut som femåringer med en ubendig trang til å kalle mat for bæsj og tiss. 

Neste gang synes jeg du skal si til dem at 'nei, vi snakker ikke sånn når vi spiser, nå må dere oppføre dere fint, ellers kan dere gå på rommet deres til dere har bestemt dere for å prate skikkelig ved bordet'. 

Skrevet

Jeg er selv veganer og snakker ikke om maten vi spiser når vi spiser, forøvrig ikke noe jeg gjør til vanlig heller hvis jeg ikke blir spurt om det. Ungene kalte i en periode egg for hønemensen i en periode, da de synes det var morsomt.  De fikk selvfølgelig beskjed om at de ikke skulle snakke sånn ved matbordet om de gjorde det.  Må ta med at de spisite egg selv. 

Anonymkode: 5d718...304

Skrevet

æsj, for noen ekle folk. Her hadde jeg gitt klar beskjed om å skjerpe seg med uttalelsene sine. Alle andre mister jo matlysten.

Uhøflige og udannede folk, som trenger å få tilbakemelding.

Anonymkode: 43d24...75e

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg gjorde ikke det. Jeg kjenner dem ikke kjempegodt og det var ikke jeg som var vertinne.

Jeg tror jeg hadde sagt noe uansett, for de er utrolig uhøflige og ødelegger måltidet for alle andre. Stakkars vertinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...