Gå til innhold

Så lenge siden


Magefrø

Anbefalte innlegg

Gravid på nytt, 16 år siden sist 😥😅

Samboer I snart to år. 

Usikker på hvor langt jeg er på vei, da menstruasjon alltid har vært uregelmessig.  Men første dag i siste menstruasjon var rundt 10/12 oktober. Nervøs for å gå til legen, for da blir det veldig virkelig 😯 er spent, og klar og redd som bare det.

Har tidligere hatt to spontanaborter, hvorav en av dem var utenfor livmor. Og siden det er så lenge siden forrige svangerskap, er alt nytt og skummelt igjen. Derfor håper jeg på noen beroligende svar her. 

Veldig ømme bryster, men det er bortimot eneste jeg har. 

Siste dagene har jeg kjent noe ubehag nederst i magen, innimellom som små tak. Etter orgasme er det verre. 

Igår kveld og idag bittelitt spotting på papir, mer brunt enn rødt. 

Er dette normalt, eller burde jeg oppsøke lege tidligst mulig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppsøk lege uavhengig av blødningen,  du er jo såpass langt på vei at det uansett er på tide med første svangerskapskontroll. 

Anonymkode: afae1...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden her også. Min blir 15 år før denne kommer ut. Kan ikke huske verken stikninger eller så ømme bryst fra forrige gang så er litt spent på om det kanskje kan være flere der inne... 

Det høres ut som du kanskje nærmer deg 12 uker og da er det nok greit å ta turen til legen uansett ☺ jeg var i uke 6 så jeg var litt for tidlig ute ifh til blodprøver som skal tas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodprøvene skal helst taes før uke. 12. Så er på tide med en kontroll til lege eller jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, C'est la vie skrev:

Blodprøvene skal helst taes før uke. 12. Så er på tide med en kontroll til lege eller jordmor.

Jeg fikk beskjed av legen at blodprøvene ikke blir nøyaktige nok før uke 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...