Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Og evt kan fortelle litt? Setter veldig pris på dette. På forhånd takk. Anonymkode: 2dd24...f29
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Har tatt. Var inn på sykehus, en samtale med legen. Opp i stolen og fikk 4 bedøvelser, kjente kun 1 lite stikk. Så begynte de. Fra jeg gikk inn tii jeg kom ut av rommet tok det mindre enn 30 min. Gjorde ikke vondt i det hele tatt. Anonymkode: dcacf...2a3
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har tatt. Var inn på sykehus, en samtale med legen. Opp i stolen og fikk 4 bedøvelser, kjente kun 1 lite stikk. Så begynte de. Fra jeg gikk inn tii jeg kom ut av rommet tok det mindre enn 30 min. Gjorde ikke vondt i det hele tatt. Anonymkode: dcacf...2a3 Takk for svar. Litt beroligende lesing. Må bare høre. Var det greit etterpå og blødde du mye etterpå? Anonymkode: 2dd24...f29
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #4 Skrevet 1. januar 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Litt beroligende lesing. Må bare høre. Var det greit etterpå og blødde du mye etterpå? Anonymkode: 2dd24...f29 Blødde endel når de tok inngrepet , måtte brenne litt ekstra og holde meg i ro ett par dager. Blødde bare litt etter at de stoppa det. Og ingen smerter. Hadde jeg visst dette hadde jeg sluppet å grue meg. Flere og flere blir konisert. Jeg var nr 7 på sykehuset den dagen jeg tok det og kl var 13. Anonymkode: dcacf...2a3
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #5 Skrevet 1. januar 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blødde endel når de tok inngrepet , måtte brenne litt ekstra og holde meg i ro ett par dager. Blødde bare litt etter at de stoppa det. Og ingen smerter. Hadde jeg visst dette hadde jeg sluppet å grue meg. Flere og flere blir konisert. Jeg var nr 7 på sykehuset den dagen jeg tok det og kl var 13. Anonymkode: dcacf...2a3 Tusen takk. 😊 Fått vite i dag jeg må så vet ikke enda når, men var godt å høre. Gruer meg. Anonymkode: 2dd24...f29
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #6 Skrevet 1. januar 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk. 😊 Fått vite i dag jeg må så vet ikke enda når, men var godt å høre. Gruer meg. Anonymkode: 2dd24...f29 Det er enkelt inngrep og uten smerter. Jeg merket ingen verdens ting utenom ett bitte lite stikk. Lå å skravlet med sykepleieren mens legen holdt på. Anonymkode: dcacf...2a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå