Gå til innhold

Er det noen som har hatt konisering?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og evt kan fortelle litt? 

Setter veldig pris på dette. 

På forhånd takk. 

Anonymkode: 2dd24...f29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt. Var inn på sykehus, en samtale med legen. Opp i stolen og fikk 4 bedøvelser, kjente kun 1 lite stikk. Så begynte de. Fra jeg gikk inn tii jeg kom ut av rommet tok det mindre enn 30 min. Gjorde ikke vondt i det hele tatt. 

Anonymkode: dcacf...2a3

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har tatt. Var inn på sykehus, en samtale med legen. Opp i stolen og fikk 4 bedøvelser, kjente kun 1 lite stikk. Så begynte de. Fra jeg gikk inn tii jeg kom ut av rommet tok det mindre enn 30 min. Gjorde ikke vondt i det hele tatt. 

Anonymkode: dcacf...2a3

Takk for svar. Litt beroligende lesing. 

Må bare høre. Var det greit etterpå og blødde du mye etterpå? 

Anonymkode: 2dd24...f29

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Litt beroligende lesing. 

Må bare høre. Var det greit etterpå og blødde du mye etterpå? 

Anonymkode: 2dd24...f29

Blødde endel når de tok inngrepet , måtte brenne litt ekstra og holde meg i ro ett par dager. Blødde bare litt etter at de stoppa det. Og ingen smerter. Hadde jeg visst dette hadde jeg sluppet å grue meg. Flere og flere blir konisert. Jeg var nr 7 på sykehuset den dagen jeg tok det og kl var 13.

Anonymkode: dcacf...2a3

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blødde endel når de tok inngrepet , måtte brenne litt ekstra og holde meg i ro ett par dager. Blødde bare litt etter at de stoppa det. Og ingen smerter. Hadde jeg visst dette hadde jeg sluppet å grue meg. Flere og flere blir konisert. Jeg var nr 7 på sykehuset den dagen jeg tok det og kl var 13.

Anonymkode: dcacf...2a3

Tusen takk. 😊

Fått vite i dag jeg må så vet ikke enda når, men var godt å høre. Gruer meg. 

Anonymkode: 2dd24...f29

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk. 😊

Fått vite i dag jeg må så vet ikke enda når, men var godt å høre. Gruer meg. 

Anonymkode: 2dd24...f29

Det er enkelt inngrep og uten smerter. Jeg merket ingen verdens ting utenom ett bitte lite stikk. Lå å skravlet med sykepleieren mens legen holdt på. 

Anonymkode: dcacf...2a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...