Gå til innhold

Underlivsproblemer. Beklager ekle detaljer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med ganske mye utflod siden tidlig i tenårene og var ganske flau av det når jeg begynte å få kjæreste og ble seksuelt aktiv. 

For 1 1/2 år siden satte jeg inn hormonspiral og etter dette føler jeg problemet forverret seg. Plutselig hadde jeg ingen dager fri fra store mengder utflod lengre. Begynte med truseinnlegg men det duger ikke. Utfloden kommer utenfor eller gjennom. Bind takler jeg ikke, da får jeg så lett sopp. Den siste tiden har jeg vært helt avhengig av tamponger. Det veksler mellom helt rennende som vann og slimete som gele. Lukten varierer også. Kan lukte sperm eller kondom i lang stund etter samleie, til og med når det har gått noen uker siden sist kan jeg plutselig kjenne lukten. Og noen ganger metallisk, andre ganger skikkelig ekkelt som fisk eller noe. Synes også det lukter litt lapskaus av urinen til tider. Jeg føler jeg aldri blir kvitt spermen etter samleie. Lekker mer og stinker mer hele neste dag. Nå i det siste har jeg merket at mannen stinker ganske mye også. Det er rett og slett grusomt noen ganger når han tar av seg bokseren. Og jeg har også sett at det er mye gult i bokseren hans. Hva kan dette være og hvordan få bukt med problemet? Sex frister ikke lengre og jeg er redd andre kan lukte meg. 

Anonymkode: 9ca72...010

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk for bakteriell vaginose

Anonymkode: 6b7bd...b22

Skrevet

Sikkert greit dere begge tester for gonoré.

Anonymkode: 7bd8a...e0e

Skrevet

Du må jo bare få time hos gynekolog igjen, og forklare problemet skikkelig for denne. Ikke gå lenger med dette. Underlivsproblemer er helt vanlig, men ofte er det hjelp å få.

Anonymkode: e28a7...126

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...