Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Jeg er daglig leder i en butikk. Og når jeg vet det er støv.i butikken, når jeg vet at alt ikke er rigget klart for ny kampanje eller lignende- er jeg SÅ stressa hjemme.. jeg sover dårlig, for jeg drømmer om alt som må gjøres. Vi har ikke timer nok, og i romjulen hadde vi ikke sjans til å rigge ferdig til Januarkatalogen- så i morgen kommer jeg til halvtomme podier i hele butikken, det er ikke skiltet og prismaskinen har sluttet å fungere. Jeg er kjemperedd for at det skal komme masse kunder, for da rekker jeg heller ikke å ordne det i morgen. Selvom jeg skal reise tidlig på jobb i morgen selvfølgelig, for å gjøre mest mulig før butikken åpner. Føler at vi alltid henger litt etter med sånne ting, men vi har ikke sjans heller- for vi har ikke nok timer til å være en ekstra. Alternativet er at jeg jobber masse gratis (har fastlønn) og er mye borte fra familien for å holde det fint.. Hvertfall i høytider som nå. På sommeren er det ikke like mye stress. Heldigvis. Hva er deres beste tips til meg for å slutte å ta med denne jobben hjem hele tiden? Anonymkode: ebc80...c3c
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Du må nok innstille deg på å jobbe «gratis» i de tidene det Er ekstra mye å gjøre, ettersom du er daglig leder... Det er jo ditt ansvar at alt dette er oppe å går, tror også at ettersom du har den type jobb blir jobben med deg hjem. Har drevet butikk selv, det er ikke bare en jobb, det er en livsstil🤷🏼♀️ Anonymkode: 7ee78...f31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå