Rabbenreka Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Jentungen fikk de første prikkene på julaften og har hatt mange. Prikkene er fortsatt der, men når kan jeg trygt sende i barnehagen? Hun er ikke syk utenom prikker og de ser alle veldig tørka ut.. Men blir jo litt usikker da, på når hun kan i barnehagen.. Hilsen en litt usikker mamma som er livredd for å gjøre feil..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Hun kan gå i barnehagen når alle prikkene har tørket. Anonymkode: 96be6...807
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 Om du er sikker på at ingen av vannkoppene væsker og det ikke kommer nye kan du sende i barnehagen. Tar gjennomsnittelig 7-10 dager fra første utbrudd. Send i bhg om du mener de er tørka, de ansatte vil nok gi deg tilbakemelding om de tenker anderledes om det. Anonymkode: bd8b7...360
Rabbenreka Skrevet 1. januar 2019 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun kan gå i barnehagen når alle prikkene har tørket. Anonymkode: 96be6...807 Takk for svar! Etter hva jeg kan se er alle prikkene tørket, men så blir jeg så ufattelig usikker på om de har tørket nok.. Holder hun hjemme i morgen og ser igjen da
Rabbenreka Skrevet 1. januar 2019 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Om du er sikker på at ingen av vannkoppene væsker og det ikke kommer nye kan du sende i barnehagen. Tar gjennomsnittelig 7-10 dager fra første utbrudd. Send i bhg om du mener de er tørka, de ansatte vil nok gi deg tilbakemelding om de tenker anderledes om det. Anonymkode: bd8b7...360 Takk for svar! Etter hva jeg kan se væsker ingen og har ikke kommet nye på mange dager. Men venter én ekstra dag i tilfelle og sender hun i barnehagen på torsdag. Heldigvis viser det seg at alle på basen hennes har hatt vannkopper i desember så om hun sendes for tidlig, blir ingen smitta ihvertfall. Men er 90% sikker på at alle er tørket!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #6 Skrevet 1. januar 2019 1 minutt siden, Rabbenreka skrev: Takk for svar! Etter hva jeg kan se væsker ingen og har ikke kommet nye på mange dager. Men venter én ekstra dag i tilfelle og sender hun i barnehagen på torsdag. Heldigvis viser det seg at alle på basen hennes har hatt vannkopper i desember så om hun sendes for tidlig, blir ingen smitta ihvertfall. Men er 90% sikker på at alle er tørket! Lurt å gi en ekstra dag for å være sikker og gi ekstra hvile, blir jo uansett en myk start med kort uke nå. Vannkopper er noe de aller fleste barn får sine første år i barnehagen, og de takler nogenlunde greit de fleste. Anonymkode: bd8b7...360
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 1. januar 2019 #7 Skrevet 1. januar 2019 Det har tatt ca en uke for mine barn. Greit å bli ferdig i julen, da. Vi hadde en runde julen i fjor og neste runde begynte samme dag barnehagen åpnet... 🤣 men da er fire av fire ferdige med vannkoppene! (De to eldste hadde for noen år siden)
Rabbenreka Skrevet 1. januar 2019 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lurt å gi en ekstra dag for å være sikker og gi ekstra hvile, blir jo uansett en myk start med kort uke nå. Vannkopper er noe de aller fleste barn får sine første år i barnehagen, og de takler nogenlunde greit de fleste. Anonymkode: bd8b7...360 Hun har hatt så mye hvile denne juleferien at jeg tror ikke hun trenger det 😊 Når jeg nå fortalte at andre som hadde hatt vannkopper skulle i barnehagen i morra ville gjerne hun også så de kunne vise hverandre alle prikkene 😂
Rabbenreka Skrevet 1. januar 2019 Forfatter #9 Skrevet 1. januar 2019 15 minutter siden, Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ skrev: Det har tatt ca en uke for mine barn. Greit å bli ferdig i julen, da. Vi hadde en runde julen i fjor og neste runde begynte samme dag barnehagen åpnet... 🤣 men da er fire av fire ferdige med vannkoppene! (De to eldste hadde for noen år siden) Veldig greit! Har hatt en fin og avslappende jul 😊 venter dog på utbruddet hos lillebror 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå