Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Jeg sitter og gleder meg heeelt villt til å dra på jobb etter ferien! Jeg gleder meg til å se barna i barnehagen igjen og høre på alt de har gjort på, leke med de og få klemmer i bøtter og spann av mennesker som faktisk har savnet meg:D Jeg har virkelig en fantastisk jobb😊 Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette innlegget, det bare boblet litt over😝 I den forrige jobben min fikk jeg en vond klump i magen før hver vakt, så dette er fantastisk! Hilsen relativt nyutdannet barnehagelærer som håper denne følelsen aldri forsvinner😅 Anonymkode: 7b569...eb3
Valkyriemamma Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Eg jobber i skulen, og gleder meg til å dra på jobb! Spessielt etter ferier! Det er så kjekt å møte alle elevane og snakke med dei om alt det kjekke som har skjedd i ferien og kva julegaver dei fekk, osv. 😍
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 Vi har hatt en kjempefin ferie! Og nå gleder jeg meg også til å komme tilbake på jobb. Elsker jobben min! Er heldig som har det så bra både hjemme og på jobb. Anonymkode: e0bc9...d9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå