Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Har ei i familien som jeg begynner å bli lei av.. Hun skryter så av datteren at jeg blir kvalm. Sender meg bilder av henne og spesielt ansiktet og skriver ting som « åhh hun er vår model, hun er sååå vakker». Hun er det! Men okay! Hun er 15 år og har kilovis sminke på seg, brynene er svarte og 2 much. Men om jeg sier noe så er jeg bad guy. Så lenge jeg pjatter med så er jeg okay. Noen som har slike personer i livet? hvordan forholde seg til dem? Anonymkode: 87bec...aa5
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Jeg ignorerer slike meldinger. Gidder ikke svare eller gi det en tanke. Anonymkode: d60db...86a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 Bare la helt være å svare på meldinger som bare handler om utseende på datteren. Da går hun sikkert lei etterhvert. Anonymkode: 207b9...7d9
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #4 Skrevet 1. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg ignorerer slike meldinger. Gidder ikke svare eller gi det en tanke. Anonymkode: d60db...86a Så når jeg får slike mld og bilder bør jeg bare overse det? Anonymkode: 87bec...aa5
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #5 Skrevet 1. januar 2019 3 minutes ago, Anonym bruker said: Så når jeg får slike mld og bilder bør jeg bare overse det? Anonymkode: 87bec...aa5 Ja...særlig for jentas del. Trist år utseendet blir det som får mest fokus. Av foreldre! De pleier å klare det fint på egenhånd Anonymkode: 3d69c...d23
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #6 Skrevet 1. januar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så når jeg får slike mld og bilder bør jeg bare overse det? Anonymkode: 87bec...aa5 Det er det jeg pleier å gjøre. Svare kanskje på noen innimellom bare for å være snill, men da blir det et lite svar som "Så fin!" Gidder ikke mer enn det! Anonymkode: d60db...86a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #7 Skrevet 1. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er det jeg pleier å gjøre. Svare kanskje på noen innimellom bare for å være snill, men da blir det et lite svar som "Så fin!" Gidder ikke mer enn det! Anonymkode: d60db...86a Da lar jeg være å svare, så får hun tenke hva hun vil. Jeg er liksom blitt så drittlei av å høre det samme hele tiden. Anonymkode: 87bec...aa5
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #8 Skrevet 1. januar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da lar jeg være å svare, så får hun tenke hva hun vil. Jeg er liksom blitt så drittlei av å høre det samme hele tiden. Anonymkode: 87bec...aa5 God plan! 😊👍 Anonymkode: d60db...86a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #9 Skrevet 1. januar 2019 Ignorer.. ikke svar. Jeg har ei venninne på nærmere 50 som snapper selfie i tide og utide. Hun er veldig selvopptatt og jeg har funnet ut at hun ikke gir meg noenting. Det er meg, meg meg, og så er hun plutselig sur hvis man ikke sier de riktige tingene, jatter med og dyrker hennes sorger og gleder. Sorry, ikke meningen å overkjøre din problemstilling 😅 Som sagt, ignorer og ikke svar, du kommer neppe langt ved å ta opp dette med henne. Anonymkode: 23972...a74
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #10 Skrevet 1. januar 2019 Så trist. Slike foreldre gjør at barna utvikler narsissistisk personlighetsforstyrrelse. Håper dattera klarer å få et sunt selvbilde likevel etterhvert Anonymkode: 52df9...7e3
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #11 Skrevet 1. januar 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ignorer.. ikke svar. Jeg har ei venninne på nærmere 50 som snapper selfie i tide og utide. Hun er veldig selvopptatt og jeg har funnet ut at hun ikke gir meg noenting. Det er meg, meg meg, og så er hun plutselig sur hvis man ikke sier de riktige tingene, jatter med og dyrker hennes sorger og gleder. Sorry, ikke meningen å overkjøre din problemstilling 😅 Som sagt, ignorer og ikke svar, du kommer neppe langt ved å ta opp dette med henne. Anonymkode: 23972...a74 Wow!🙈 Jeg fatter ikke hvorfor foreldre skal skryte så mye av barna sine? det er greit når det virkelig er noe men hele tiden få det inn i fjeset på meg hvor vakker hun er. Her om dagen var jeg innom henne, hun vasket og ryddet og datteren på 15 år sitter sminket og pent kledd i sofaen på tlf, mens moren gjør husarbeid. Hun kan skryte så mye hun vil av hennes utseende men hun er lat. Anonymkode: 87bec...aa5
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #12 Skrevet 1. januar 2019 Synd med foreldre som fokuserer så mye på barnas utseende. Jeg har selv en utrolig pen tenårings datter. Og både hun og jeg får jo høre det hele tiden. Men det er aldri noe vi har fokusert på, for hun har så utrolig mange andre fantastiske egenskaper, hun er så omsorgsfull, stiller alltid opp for venner, sier ifra hvis noen blir behandlet dårlig. Hun er smart, talentfull i idretten sin, en fantastisk storesøster, og listen bare fortsetter. Anonymkode: 04127...9ff
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #13 Skrevet 1. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Synd med foreldre som fokuserer så mye på barnas utseende. Jeg har selv en utrolig pen tenårings datter. Og både hun og jeg får jo høre det hele tiden. Men det er aldri noe vi har fokusert på, for hun har så utrolig mange andre fantastiske egenskaper, hun er så omsorgsfull, stiller alltid opp for venner, sier ifra hvis noen blir behandlet dårlig. Hun er smart, talentfull i idretten sin, en fantastisk storesøster, og listen bare fortsetter. Anonymkode: 04127...9ff Å herregud 🙈 Anonymkode: 23972...a74
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #14 Skrevet 1. januar 2019 send henne denne linken https://www.klikk.no/foreldre/for-mye-skryt-kan-vaere-farlig-2351139 Anonymkode: e0751...c04
Yellow Brick Road Skrevet 1. januar 2019 #15 Skrevet 1. januar 2019 Må du svare noe da? Eller så kan du jo svare noe sånn som: "Takk for bildet. Håper derer har det bra" eller "Morsomt bilde" eller noe som ikke inneholder "Å så fint" eller lignende.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #16 Skrevet 1. januar 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Så når jeg får slike mld og bilder bør jeg bare overse det? Anonymkode: 87bec...aa5 Ja Anonymkode: f5112...0c4
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #17 Skrevet 1. januar 2019 Har ei venninne som konstant sender bilder, snapper og meldinger om hva datteren gjør. Hun er tre år.. Jeg har barn selv og blir ikke kjempe imponert liksom. Skjønner ikke greia selv, men svarer kort bare med smilefjes eller noe for å være hyggelig. Anonymkode: af86a...3b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå