Gå til innhold

Festeblødning eller mens????


Grafitti34

Anbefalte innlegg

Hei 

Så her er saken 

Første mens etter p pille slutt 22.november. Første samleie uten beskyttelse 16.desember. merket e-slim 17.desember. det var slim som passet el slimet. Fikk mensen med murring (mye blod) to dager 3.dagen var det brun lignende utflod (sorry detaljer) også stoppet det helt.  Har vanligvis mens i 6 dager og 7.dagen får jeg den brune utfloden. Tok en test igår og en idag. Den igår tror jeg(ikke sikker) var en veldig svak strek og den jeg tok idag var veldig hvit altså null strek. Har heller ingen symptomer, kun opplåst mage også må jeg tisse det dobbelte av det jeg vanligvis gjør. Samboer har også kommentert at jeg går på do oftere enn vanlig. Har også hatt mens en gang etter p pille slutt, så med andre ord vet jeg ikke hvordan min syklus er etter p pille slutt. Det er de datoene jeg har skrevet lengere opp som gjelder for min syklus. Har gått på p pillee i 4 år. Før p piller så hadde jeg en veldig ustabil syklus. Hvor lenge skal jeg vente før jeg tar en test og når blir den positiv ? 16 dager siden samleie idag! 

Tusen takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...