Gå til innhold

Han er så forelska....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å gjøre en lang historie kort - 

Jeg har en kompis som er ganske kjekk, og misforstå meg rett, jeg har BARE vennskapelige følelser for han,  men han er rett og slett en grisedigg fyr. Han har mange venner og greia er at han har falt ganske hardt for ei som jobber i barnehagen til datteren sin. Selv jobber han i oljesektoren, så det er da ingen holdepunkter som gjør at de møtes utenom. Det er også TI år i forskjell, han er i begynnelsen av tredveårene mens hun er i begynnelsen av tjueårene, men greia er - hvordan skjekker man opp i en slik situasjon? Hva hadde dere gjort hvis dere var lostcase dritforelska? 

Anonymkode: 157ad...d46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tenker jeg en mann i begynnelsen av 30-åra bør greie å finne ut selv.

Hva tenker du å gjøre? Hjelpe han?

Skrevet

Altså jeg jobbet et sted og kjæresten var en kunde der jeg jobbet. Vi blikket litt i ca 6 mnd før han turte å komme bort til meg og be meg ut. Det er 10 år mellom oss og vi har vært sammen i snart 7 år. For min del skulle han ha kommet bort med engang. Syns det var slitsomt å vente på at han skulle be meg ut når vi begge visste at det var noe på gang. Mitt tips la han ta henne med ut på en kaffe eller en middag;) 

Skrevet

Haha.. huff.. er han umoden mentalt?

Anonymkode: fdfd1...b9d

Skrevet

Det er absolutt problematisk for denne jentas jobb og profesjonalitet om hun dater eller blir kjæreste med en far i barnehagen. 

Anonymkode: 49a3f...447

Skrevet

Jeg anbefaler nok å vente til han ikke har barn i barnehagen lenger. Dette av hensyn til barna, hennes profesjonalitet og også muligens barnas mor som da blir påtvunget et forhold hun kanskje ikke ønsker. I værste fall kan faktisk mor lage problemer for jenta og kreve at jenta ikke får jobbe med hennes barn lenger evebtuelt får flyttet barna til annen barnehage. Hvor rasjonellt dette er av mor er en helt annen diskusjon, men dessverre kan realiteten bli slik...

Anonymkode: 58202...b08

Skrevet

Er du mora hans eller?

om han ikke klarer finne ut av dette selv så burde han ikke ha kjæreste. 

Anonymkode: a4036...47d

Skrevet

Hvorfor i alle dager driver du og blander deg inn i dette?

Anonymkode: da04a...87b

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i alle dager driver du og blander deg inn i dette?

Anonymkode: da04a...87b

Hahahahaha!😂 Hun snakker om seg selv, men må vinkle det til at det handler om en annen... 

Anonymkode: dae3f...448

Skrevet

Han får jo bare ta mot til seg og si at han liker henne og spørre om de skal ta en kaffe en kveld han ikke har ungene. Når det gjelder hennes profesjonalitet så får jo hun ta ansvaret for den. Jeg ser ikke at det skal være noe problem så lenge hun skiller på jobb og privatliv og de ikke kliner i garderoben foran ungene. 

Anonymkode: a7add...f4f

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han får jo bare ta mot til seg og si at han liker henne og spørre om de skal ta en kaffe en kveld han ikke har ungene. Når det gjelder hennes profesjonalitet så får jo hun ta ansvaret for den. Jeg ser ikke at det skal være noe problem så lenge hun skiller på jobb og privatliv og de ikke kliner i garderoben foran ungene. 

Anonymkode: a7add...f4f

Og da blir problemet at de færreste forelska 21-åringer klarer det. Barnehage er en arbeidsplass der en må være både personlig og profesjonell. Mange unge bruker tid på skille det personlige fra det private. Man bør i alle fall ikke jobbe direkte med kjærestens barn. Det er vanskelig nok FØR en regner med eksen som er mor til barnet.

Anonymkode: 49a3f...447

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...