Gå til innhold

Kan noen anbefale meg noen gode votter til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forsøkt mange forskjellige votter til 5åringen, men han blir alltid kald på hendene når han er ute. Kan noen anbefale meg votter som er gode og varme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg synes fungerer best er ullvotter innerst (kan godt være hjemmestrikkede eller tovede), og så regnvotter utenpå. 

Anonymkode: 56423...558

Skrevet

Jeg har meget god erfaring med Hestra-votter. Ellers enig med...558 at ullvotter i regn- eller vindvott er en svært god løsning. 

Anonymkode: bf0f2...1c3

Skrevet

Smart! :) Skal prøve det, har både ullvotter og forede regnvotter.

Skrevet

Hestra

Anonymkode: 01938...2a6

Skrevet

Hestra med utagbart fór og Bergans sine.

Skrevet

Hestar her også. Både fjellvottene med uttagbart ullfor og de klassiske vintervottene er gode. 

Anonymkode: 1a4c9...5f6

Skrevet

Gutten min har frem til nå bare brukt hjemmestrikket ull, men så fikk han Hestra til jul og bruker nå bare disse.

Anonymkode: adea8...7e0

Skrevet
6 timer siden, Salvador skrev:

Har forsøkt mange forskjellige votter til 5åringen, men han blir alltid kald på hendene når han er ute. Kan noen anbefale meg votter som er gode og varme?

Reima. Den som går ned til 30 minus. 

Har en på 3 som alltid er kald, men ikke med dem 

Anonymkode: c9a57...538

Skrevet

Hestra😊 evt, som flere nevner, ullvotter innerst og vann- og vindtette votter utenpå.

Anonymkode: 645fb...066

Skrevet

Ingenting slår hjemmestrikket votter.de får til å bruke hendene mere normalt enn med vanlig votter

Anonymkode: 2ea19...36d

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hestra😊 evt, som flere nevner, ullvotter innerst og vann- og vindtette votter utenpå.

Anonymkode: 645fb...066

Her ble de kalde med ullvotter, og kalde med vestre 

Anonymkode: c9a57...538

Skrevet

Stormbergs vann- og vindtette refleksvotter med ullfor er redningen her. Ungene holder seg gode og varme med dem. 

Skrevet
1 minutt siden, Mammaaaa? skrev:

Stormbergs vann- og vindtette refleksvotter med ullfor er redningen her. Ungene holder seg gode og varme med dem. 

Har du link?

Anonymkode: 38f17...a50

Skrevet

Nøstebarn

Anonymkode: 54c38...892

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du link?

Anonymkode: 38f17...a50

Det ut som om de er tatt ut av sortimentet. Kjøpte dem i høst så mulig enkelte butikker kan ha dem inne ennå? 

Skrevet

Jeg synes Nøstebarn sine er kjempebra! 

Anonymkode: 55302...057

Skrevet

Reima eller Hestra sine. 

Skrevet

Tusen takk for mange svar! 😃

Ser at hestra er en gjenganger. Det er flere forskjellige modeller, er det noen som er bedre enn andre? Og går det å ta ut foret på alle?

Hvilken fra reima er best?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...