Anonym bruker Skrevet 31. desember 2018 #1 Skrevet 31. desember 2018 Første nyttårsaften som singel og ungene var hos far. Jeg bare savner ungene så det faktisk gjør vondt i hjertet og jeg føler jeg ikke har noen venner som bryr seg! Ene «venninna» var så på meg før nyttårsafta fordi vi måtte feire sammen for hun orket ikke sitte hjemme med typen og stedøtrene, så jeg takket nei til å feire med foreldrene mine og søsknene mine, dum som jeg var, for å støtte henne. Hvem tror dere sitter og sutrer hele kvelden om de fæle stebarna og til slutt savner typen så fælt at hun drar hjem før klokka 12? Jo! «Venninna»! Så jeg sitter småfull alene hjemme når klokka er 12 og rakettene hyler rundt meg, savner barna så mye at jeg har vondt i magen, skulle egentlig ut og ha det moro så jeg ikke skulle tenke så mye på de.. hun gjorde det bare mye mye verre!!! Så jeg går inn i det nye året helt ekstremt deprimert! Beklager syteinnlegg, pleier aldri å syte, men nå er jeg bare megadeppa!! Anonymkode: 1642f...62e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 30 minutter siden, Musemora skrev: Klem😘 Takk❤️ Anonymkode: 1642f...62e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #5 Skrevet 1. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Første nyttårsaften som singel og ungene var hos far. Jeg bare savner ungene så det faktisk gjør vondt i hjertet og jeg føler jeg ikke har noen venner som bryr seg! Ene «venninna» var så på meg før nyttårsafta fordi vi måtte feire sammen for hun orket ikke sitte hjemme med typen og stedøtrene, så jeg takket nei til å feire med foreldrene mine og søsknene mine, dum som jeg var, for å støtte henne. Hvem tror dere sitter og sutrer hele kvelden om de fæle stebarna og til slutt savner typen så fælt at hun drar hjem før klokka 12? Jo! «Venninna»! Så jeg sitter småfull alene hjemme når klokka er 12 og rakettene hyler rundt meg, savner barna så mye at jeg har vondt i magen, skulle egentlig ut og ha det moro så jeg ikke skulle tenke så mye på de.. hun gjorde det bare mye mye verre!!! Så jeg går inn i det nye året helt ekstremt deprimert! Beklager syteinnlegg, pleier aldri å syte, men nå er jeg bare megadeppa!! Anonymkode: 1642f...62e Utrolig fæl venninne. Og veldig lite impulskontroll og planleggingsevner hun ser ut til å ha? Men det at hun ikke «orker å sitte med typen og stedøtrene» er kanskje et varsel om at det ikke er verdens mest modne dame du har å gjøre med her.. Nyttårsforsett for 2019: Å velge seg oppegående venner. Da lover jeg deg at livet blir bedre ☺️ Ellers håper jeg du kommer deg litt. Det høres stusselig ut å sitte alene. Jeg har gjort det selv, og det er ikke noe gøy 😥 Anonymkode: 7fe47...64f
oslofrk Skrevet 1. januar 2019 #6 Skrevet 1. januar 2019 Jeg ønsker deg et veldig god nyttår HI! Kjenner meg igjen. I fjor satt jeg med en sytevenninne... Aldri mer!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #7 Skrevet 1. januar 2019 Utrolig dårlig gjort, ville ikke kalt henne venninne lenger. Man stikker bare ikke fra andre for å gjøre seg selv glad for én time. Forstår også at det er vondt uten barna, men husk at du har et nytt år med mange gode kvelder sammen med dem ❤️ nyttårsaften her var som en helt vanlig kveld, vi dekket bare litt penere på, og pyntet oss. Mannen satt med mobilen klistret i hånda etter at barna var lagt og jeg satt med strikketøyet. Anonymkode: ca309...f8c
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #8 Skrevet 1. januar 2019 Klem til deg. Angående denne venninnen. Jeg hadde ringt i dag og sagt nøyaktig hva jeg mener. Sånn oppfører ikke ekte venner seg. Anonymkode: 0f025...9d8
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #9 Skrevet 1. januar 2019 Hun hadde ikke vært min venninne lengere. Hun viste sikkert hvordan du følte å være uten barna, og så stikker hun. Sånne venner trenger mann ikke Anonymkode: 58c1c...511
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå