Gå til innhold

Hva feiler det meg? Noen som har noe erfaring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i relativ god form men rundt ti kg overvektig har fine blodverdier og blodtrykk. Går i gjennomsnittet 10 000 skritt per dag og trener tre ganger i uken. Er 33 år. I en deo år så har jeg hatt smerter i nervene det virker som om noe plutselig går i klem og jeg knekker sammen. Spesielt på morgningen har det vert vanlig. Dette har kommet og gått litt her og der. Men nå den siste tiden har det blitt mer og mer av det. Det er en ilende smerte i nervene som holder på litt og så gir seg hadde i dag i benet, ryggen og når vi nå satt oss ned til middagsbordet greide jeg ikke å serve gratinerte poteter til sønnen en gang for det ilte så voldsomt. Nå har det gitt seg men armen føles mye svakere. Må si jeg er veldig redd og skal oppsøke lege etter julen. For nå syntes jeg det var litt mye så ille har det aldri vert som de siste to-tre ukene og økende. Er så utrolig redd det er ms.

Anonymkode: 76e67...44c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanskelig å si hva det er. Det kan minne om beskrivelser jeg har hørt av tidlige symptomer på ms. Men jeg er ingen fagperson, og det kan nok være ufarlige forklaringer også. Gå til lege, få tatt de nødvendige prøver, så får du et svar du kan forholde deg til. 

Anonymkode: 7ed16...6ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...