Gå til innhold

Barn av skilte foreldre blir oftere selv skilt

Anbefalte innlegg

Skrevet

i min omgangskrets har alle de som har skilte foreldre, skilt seg. Det viser vel egentlig hvor mye oppvekst betyr. 

Anonymkode: bf136...2bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svogerforskning😊😂

Anonymkode: d8b1b...77b

Skrevet

Godt mulig du har rett i statistikken, men svogerforskninga di er jo ikke verd stort. I min omgangskrets er det ingen skilsmisser i foreldregenerasjonen i det hele tatt, men folk rundt meg skilles likevel.

Skrevet

Omvendt her. De som vet hva det er å være skilsmissebarn ser ut til å ta de ekstra (nødvendige) rundene. 

Anonymkode: 64da7...5a9

Skrevet

Hvis det stemmer betyr vel det at barn av skilte foreldre har lært at skilsmisse ikke er noe å være redd for. De vet at det går bra.

Anonymkode: fc3b9...227

Skrevet

Hva med oss da? Mine foreldre er skilt hans foreldre ikke, og ikke kommer de til å bli det, det svigermor nå er enke. Både min bror og jeg er gift.

Anonymkode: 44244...d24

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Omvendt her. De som vet hva det er å være skilsmissebarn ser ut til å ta de ekstra (nødvendige) rundene. 

Anonymkode: 64da7...5a9

Samme her. Skilsmissebarna her holder seg gifte hehe. 

Anonymkode: 21f85...ffd

Skrevet

Tull og tøys! Folk generelt idag skiller seg fortere som f bare de møter motstand. 

Anonymkode: f9ccf...482

Skrevet
On 12/31/2018 at 3:59 PM, Anonym bruker said:

i min omgangskrets har alle de som har skilte foreldre, skilt seg. Det viser vel egentlig hvor mye oppvekst betyr. 

Anonymkode: bf136...2bc

stemmer ikke her, vi er 5 søsken der foreldrene våre skilte seg fra vi var 3-14 , ingen er skilt, elsde er 49 og yngste 38

Anonymkode: 9d097...175

Skrevet

Sosial arv eksisterer. Litt overrasket over at så mange i denne tråden fornekter det?

Anonymkode: 93e2b...6cd

Skrevet

Hva hvis en kommer fra et hjem med skilte foreldre og den andre ikke? Hva blir det da? Skilsmisse eller ikke? 

Anonymkode: e9963...017

Skrevet
6 minutes ago, Anonym bruker said:

Sosial arv eksisterer. Litt overrasket over at så mange i denne tråden fornekter det?

Anonymkode: 93e2b...6cd

det er sant,men må ikke ikke være sånn for alle for det

Anonymkode: 9d097...175

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...