Gå til innhold

Kan dere analysere meg? Hva er galt med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nummer en: jeg har ptsd. Kan kanskje ta med det i analysen.

Mine forhold varer aldri lenge. Jeg skal oppsummere de kort:

1: jeg var 16, han 18. Vi var sammen i 7 år. Fikk et barn sammen. Etter 5 år var jeg lei av hele mannen. Alt han gjorde irriterte meg. Krangler, jobbing, alt vi gjorde var slitsomt. Jeg avviste han, han var utro, forholdet slutt.

2: jeg var 26, han 24. Vi var sammen i 8 år. Giftet oss etter 2 år og fikk 2 barn sammen. Så ble jeg lei av han. Orket ikke ha han i nærheten. Ble sliten vare han kom inn døra. De siste 2 årene hadde vi ikke sex. Han forlot oss fordi jeg var kald.

3: jeg var 35, han 34. Varte nesten et år. Han ba om å få treffe barna, jeg gjorde det heller slutt. Så for meg å måtte leve sammen med en mann igjen og orket ikke tanken. 

Så nå er jeg alene med 3 barn. Jeg dater, mennene virker ålreite og greie og noen har gitt meg sommerfugler i magen ved å tenke på de, men så blir jeg lei om de ønsker noe mer seriøst enn å date. Jeg orker ikke tanken på at barna skal like en mann som jeg likevel kommer til å kvitte meg med når jeg blir lei og kjeder meg i forholdet. 

Hva er galt med meg? Hvorfor slåss jeg ikke for forholdet jeg har? Er jeg «lat»?

svarer gjerne mer utfyllende, men da må dere spørre, for jeg vet ikke hva jeg skal utfylle med.

Anonymkode: ef714...47b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke flytte sammen med en n6 mann. Vær særboere og ikke introdusere ny mann før etter 1 år...

Anonymkode: e670b...868

Skrevet

Hvordan trives du i rollen som alenemor? Savner du noen å dele ansvaret med?

Det er ingen som sier at du må skaffe deg en mann. Det går ann å gi beskjed til de du dater at du ikke ønsker noe seriøst. 

Men hvis det er et seriøst forhold du ønsker, bør du finne ut hva det er disse menna gjør som plager deg. Er det en fellesnevner? 

Anonymkode: bbcf2...5a6

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan trives du i rollen som alenemor? Savner du noen å dele ansvaret med?

Det er ingen som sier at du må skaffe deg en mann. Det går ann å gi beskjed til de du dater at du ikke ønsker noe seriøst. 

Men hvis det er et seriøst forhold du ønsker, bør du finne ut hva det er disse menna gjør som plager deg. Er det en fellesnevner? 

Klarer meg helt fint alene. Hverdagene fyker unna med alt som skjer. Av og til føler jeg meg ensom, men for det meste er det helt ok.

ingen fellesnevner for hva som plager meg med disse mennene. 

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klarer meg helt fint alene. Hverdagene fyker unna med alt som skjer. Av og til føler jeg meg ensom, men for det meste er det helt ok.

ingen fellesnevner for hva som plager meg med disse mennene. 

Ønsker du deg en mann å dele livet med? Kanskje du kan slå deg til ro med å være lykkelig, singel alenemor? Så du date litt innimellom. Kanskje du plutseleg finn mannen i ditt liv når du minst venter det.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ønsker du deg en mann å dele livet med? Kanskje du kan slå deg til ro med å være lykkelig, singel alenemor? Så du date litt innimellom. Kanskje du plutseleg finn mannen i ditt liv når du minst venter det.

Ja, men jeg blir sikkert lei av han også. Det er jo det som er problemet. Jeg gidder ikke slåss for at det skal funke. Lettere å bare gå. 

Skrevet

Jeg kan ikke helt se at det er noe galt med deg. Du har bare ikke møtt den rette enda.

Skrevet

Dine forhold var da heller ikke spesielt korte? Jeg synes ikke det høres ut som om det er noe galt, annet enn at du ikke har møtt den rette. 

Skrevet

Ikke noe galt med deg. Har du hatt lite støtte fra grunnfamilien din? Lite fart på selvtilliten når du skulle ut i livet? Virker som du har funnet menn som funket for deg en stund, og så utviklet deg vekk fra dem. Vokst ved hjelp av mennene? Kanskje du er kommet til en «plattform» i utviklingen din, kanskje skal du bare slappe av og bli skikkelig fortrolig med deg selv og livet ditt før du evt finner en ny mann? Den rette, dersom du har behov for en sånn, dukker nok opp, du trenger virkelig ikke stresse!

Anonymkode: a74be...6c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...