Gå til innhold

Dere som ikke har sett YOU på Netflix :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere bør sjekke den ut :) elsker den, så utrolig bra :) men man må like Krim, og veldig mørk handling, stalking og drap.

Jeg var skepisk,men ble helt hekta, har 4 episoder igjen, jeg skal se ferdig i morgen ❤️ håper sesong 2 kommer snart :)

Anonymkode: 69d4e...483

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere bør sjekke den ut :) elsker den, så utrolig bra :) men man må like Krim, og veldig mørk handling, stalking og drap.

Jeg var skepisk,men ble helt hekta, har 4 episoder igjen, jeg skal se ferdig i morgen ❤️ håper sesong 2 kommer snart :)

Kommer det sesong 2? Sesongen slutter på en måte som det ikke helt passer. 

Anonymkode: 45ed9...1ee

Skrevet

Helt fantastisk serie, jeg så den ferdig på 2 kvelder🙈 Det må jo bare komme en sesong til, minst. De la jo veldig opp til det på slutten synes jeg!

Skrevet

Kommer sesong 2 ,er masse hint om det både på instagram og twitter, så krysser fingrene på det ❤️ er helt fantastisk til nå, gleder meg veldig til de 4 siste ❤️

Skrevet
På 31.12.2018 den 12.40, Anonym bruker skrev:

Den likte jeg også! Såg den i romjula mens jeg var syk og måtte ligge i senga hele dagen😅

Anonymkode: 31880...2fd

Skrevet
15 minutes ago, Anonym bruker said:

Den likte jeg også! Såg den i romjula mens jeg var syk og måtte ligge i senga hele dagen😅

Anonymkode: 31880...2fd

så bra :) ja den er faktisk, har bare 4 siste igjen ,så gleder meg :) greit og bli ferdig før jeg begynnerpå jobb på torsdag, sjelden jeg priotere serier, hvis det ikke er noen av de jeg følger med på da :) begynner liksom ikke på nye nytt, føler tiden ikke strekker til

Skrevet

den er fantastisk ,ikke faktisk 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...