Anonym bruker Skrevet 31. desember 2018 #1 Skrevet 31. desember 2018 I løpet av hele høsten har jeg hatt problem med å sove. Jeg fikk barn i sommer og er hjemme med henne. Hun er heldigvis en "enkel" baby å ha med å gjøre. Hun sov 6 timer første natta vi kom hjem fra sykehuset, og nå sover hun i 10-12 timer hver natt! Men likevel føler jeg meg som de foreldrene som har kolikkbarn, eller som ikke får nok søvn av andre grunner. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å sovne lettere? Jeg jubler hver gang gjer får over 4 timer søvn! Jeg har aldri hatt dette problemet før jeg fikk barn. Og jeg vet at jeg ikke har noen grunn til å klage, for det finnes de som har det mye værre enn meg! ❤️ Anonymkode: a6bf8...942
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2018 #2 Skrevet 31. desember 2018 Legg deg helt rolig i senga. Slå av lys, skjermer, lyd. Først kontrollerer du pusten din. Pust dypt og godt. Slapp av. Tenk på at hver kroppsdel skal synke godt ned i madrassen. Begynn med føttene. Gå videre til legg, lår, rompe, rygg, nakke, skuldre, armer og hendene. Til slutt hodet, det skal ligge godt nede i puta. Jeg bruker god tid på å kjenne etter at hver kroppsdel slapper helt av og synker ned i madrassen. Jeg sovner alltid før jeg kommer til ryggen... Anonymkode: 851ec...d4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå