Gå til innhold

Helt ute av balanse siden mannen døde for 2 uker siden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke sove, ikke spise, føler meg helt alene... til tross for godt nettverk og familie rundt så fungerer jeg knapt.. 

8åringen er helt knust og ønsker ikke klemmer, trøst eller noe. Hun har gått ned flere kg og jeg føler meg hjelpeløs. 

Hvem kontakter jeg for hjelp til henne?? 

3åringen tror at pappa kommer hjem selv om han sover som hun sier. Så for henne er hverdagen «helt normal» enda og ingen reaksjoner der. 

Han døde av plutselig hjertestans på en fjelltur vi var på. Alt surrer i hodet og bildene flasher hele tiden. Jeg må få meg selv opp på beina for barna sin del.. men jeg aner virkelig virkelig ikke hvordan. Alt gjør så vondt. 

Anonymkode: f6130...9b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva jeg skal si. Stor klem til deg❤️

Anonymkode: b5ae0...61d

Skrevet

Huff, så vondt å lese, klem til deg🌹

Har dere fått tilbud om hjelp fra det offentlige? Du bør kontakte fastlege og helsestasjon så fort som mulig. Få hjelp til deg selv og barnet/-a. Eldste må få prate med noen som er gode på sorg og sorgreaksjoner. Kanskje kan du alt i morgen/dag kontakte presten? De er ofte flinke til dette, uten at de behøver å dra inn tro og kristendom, hvis du ikke ønsker det...

Skrevet

For ein situasjon du er i! Sender deg ein klem 💖💖💖

1 minutt siden, Deterbaremeg:):) skrev:

Huff, så vondt å lese, klem til deg🌹

Har dere fått tilbud om hjelp fra det offentlige? Du bør kontakte fastlege og helsestasjon så fort som mulig. Få hjelp til deg selv og barnet/-a. Eldste må få prate med noen som er gode på sorg og sorgreaksjoner. Kanskje kan du alt i morgen/dag kontakte presten? De er ofte flinke til dette, uten at de behøver å dra inn tro og kristendom, hvis du ikke ønsker det...

Tenkte å skrive det samme! 💖

Skrevet

❤ Klem til deg! ❤

Anonymkode: 9850f...f22

Skrevet

Stor klem til dere! Var ungene med da han døde? Traumeterapaut som har spesialisert seg på barn kan være en idé, kanskje til deg også. Finn noen du kan bryte sammen hos innimellom, du trenger å bearbeide din egen sorg også midt oppi det hele. 

Anonymkode: 3cfe5...0da

Skrevet

Vi ønsker ikke prate med presten her. Men skal henvende meg til lege og helsestasjon når dette åpner igjen. 

Eldste trenger helt klart hjelp, ingen tvil om. 

Sover dårlig og drømmer mye. Forståelig nok siden vi alle sammen var på tur og ble vitne til alt. 

Skrevet

Å kjære vene...

Jeg er målløs, men ønsker å sende deg en stor, varm klem! 

Av og til er livet så vanvittig vondt, brutalt og urettferdig. 

Anonymkode: 524ff...343

Skrevet

Kondolerer så mye, for en utrolig sterk dame du er❤️ 

Anonymkode: 5f7c4...eda

Skrevet

Uff, så leit. Alle kommuner har kriseteam. Kontakt helsesøster eller legekontor i morgen

💙💙💙

.

L

Anonymkode: 2ebdd...dda

Skrevet

Dere må få hjelp av profesjonelle. Dette er et kjempetraume for dere alle. Kontakt fastlege når kontoret åpner.

Store varme og gode klemmer til deg og barna dine❤️

Anonymkode: 31521...15f

Skrevet

Kondolerer <3 Mange varme klemmer til deg og barna dine.

Skrevet

❤️❤️❤️❤️❤️

Anonymkode: 9e98d...eb4

Skrevet

Kristeamet i kommunen er tilgjengelig 24 timer i døgnet. Jeg var i kontakt med dem da min eksmann valgte å avslutte livet sitt og fikk tilbud om å snakke mer dem. De skal kunne tilby hjelp.

Kondolerer ❤

Anonymkode: 5b43b...c6b

Skrevet

Kondolerer. 

Det må da være en glipp at ikke kommunens kriseteam har kontaktet deg? Jeg syns at du skal ringe legen din i dag, ev få noen nær deg til å gjøre det. Dere trenger hjelp i denne situasjonen. 

De beste ønsker til dere alle. 

Anonymkode: 1239f...6a2

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kondolerer. 

Det må da være en glipp at ikke kommunens kriseteam har kontaktet deg? Jeg syns at du skal ringe legen din i dag, ev få noen nær deg til å gjøre det. Dere trenger hjelp i denne situasjonen. 

De beste ønsker til dere alle. 

Anonymkode: 1239f...6a2

Det er nok ikke noe glipp.. de er tilgjengelig men min erfaring er at de ikke oppsøker folk i krise. Men de er der når en tar kontakt. 

Anonymkode: 5b43b...c6b

Skrevet

Sender deg en styrkeklem!! ❤️

Anonymkode: c7dc6...ded

Skrevet

Forferdelig trist ♡ håper dere kommer dere gjennom det 

Har dessverre ingen tips 

Anonymkode: 47061...4bd

Skrevet

Må bare få si at det dere opplever er normale reaksjoner på voldsomme traumer. Både hos deg og barna. Det er ingen vei utenom sorgen og den bunnløse fortvilelsen. Håper dere får profesjonell hjelp (kontakt legekontor, fastlege, kriseteam e.l.) fra i dag, og i lang tid framover. Og at dere også fortsetter å ha mye støtte i familie og nettverk rundt dere. Føler med dere!

Anonymkode: cbd40...0f7

Skrevet

Gi deg selv tid. Du er jo helt nyrammet. Søk hjelp.  Syns det er en uting at man må kontakte kriseteamet.  De vet jo at folk i krise har vanskelig for å oppsøke hjelp.

Kondolerer så mye. Håper dere får god støtte.

Anonymkode: 44cf9...de7

Skrevet
11 hours ago, Anonym bruker said:

Klarer ikke sove, ikke spise, føler meg helt alene... til tross for godt nettverk og familie rundt så fungerer jeg knapt.. 

8åringen er helt knust og ønsker ikke klemmer, trøst eller noe. Hun har gått ned flere kg og jeg føler meg hjelpeløs. 

Hvem kontakter jeg for hjelp til henne?? 

3åringen tror at pappa kommer hjem selv om han sover som hun sier. Så for henne er hverdagen «helt normal» enda og ingen reaksjoner der. 

Han døde av plutselig hjertestans på en fjelltur vi var på. Alt surrer i hodet og bildene flasher hele tiden. Jeg må få meg selv opp på beina for barna sin del.. men jeg aner virkelig virkelig ikke hvordan. Alt gjør så vondt. 

så utrolig forferdelig ❤️

er så vanskelig og si hva som er rett og galt, men kjenner 2 stk som mistet mamman sin når de var 8 og 10 år, der tok de tiden til hjelp og de var også med på aktiviter for barn som hadde mistet en foreldre, de kom seg videre etterhvert, og er idag 20 og 18 og flinke og flotte ungdommer.

Tror du bare må ta tiden til hjelp for alle, datteren din kommer til deg når hun er klar, la hun få tid til og sørge på hennes måte.

Masse lykke til

Anonymkode: b7542...d7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...