Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #1 Skrevet 30. desember 2018 Ref. siste blogginnlegg. La ut bilde der hun ammer sin venninnes datter. Er ikke det en overtredelse av barnets privatliv? Min mors venninne fortalte meg i voksen alder at hun hadde ammet meg noen ganger da jeg var baby. Jeg syntes det var ubehagelig informasjon. Hadde det vært bilde av det på nettet hadde set vært ydmykende. Hva tenker dere? Anonymkode: 072ed...f9a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #2 Skrevet 30. desember 2018 Leser ikke blogger, men det høres veldig unødvendig å legge ut. Stakkars barn som vokser opp med denne eksponeringen. Anonymkode: db74e...75a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #3 Skrevet 30. desember 2018 Barnet får mat? Ydmykende?!?! Anonymkode: abd1e...c86
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #4 Skrevet 30. desember 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Barnet får mat? Ydmykende?!?! Anonymkode: abd1e...c86 Så hele verden kan se. Ja, det er ydmykende. Bilder av barn i blogger, som man tjener penger på, er hinsides. Anonymkode: 500d4...e22
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #5 Skrevet 30. desember 2018 For meg er det unormalt å amme en annen sin baby.. Er dette noe som er normalt ? Kunne sikkert gitt pumpa melk til et annet barn hvis det var behov for det men.. Men jeg syntes vell at det verste er at hun skrev navnet på babyen som ikke var hennes... også skjønner jeg ikke helt vitsen med bildet ? Amming er jo helt normalt og natrulig men hvis du har 1 barn er det ikke vits å vise tvilling posisjon ? Anonymkode: dbb7e...c62
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #6 Skrevet 30. desember 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: For meg er det unormalt å amme en annen sin baby.. Er dette noe som er normalt ? Kunne sikkert gitt pumpa melk til et annet barn hvis det var behov for det men.. Men jeg syntes vell at det verste er at hun skrev navnet på babyen som ikke var hennes... også skjønner jeg ikke helt vitsen med bildet ? Amming er jo helt normalt og natrulig men hvis du har 1 barn er det ikke vits å vise tvilling posisjon ? Anonymkode: dbb7e...c62 Hun hadde vel behov for å reklamere for jura sine da...? Anonymkode: 7fc79...309
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2018 #7 Skrevet 31. desember 2018 Altså herregud!! Hun legger ut bilde av dobbelt amming med en annen sitt barn hengende i sin pupp??! For det første skulle det være helt unødvendig og for det andre - MÅ ALT VISES???? Anonymkode: a824b...098
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2018 #8 Skrevet 31. desember 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Ref. siste blogginnlegg. La ut bilde der hun ammer sin venninnes datter. Er ikke det en overtredelse av barnets privatliv? Min mors venninne fortalte meg i voksen alder at hun hadde ammet meg noen ganger da jeg var baby. Jeg syntes det var ubehagelig informasjon. Hadde det vært bilde av det på nettet hadde set vært ydmykende. Hva tenker dere? Anonymkode: 072ed...f9a Man ser ikke ansiktet på babyene. På hvilken måte er det ydmykende? Du overreagerer Anonymkode: be013...ecc
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2018 #9 Skrevet 31. desember 2018 Nå gjør hun jo dette for å få klikk og for å provosere (noe hun åpenbart klarer). Det beste dere gjør er å aldri lese bloggen hennes igjen. Barn brukes som utstillingsmodeller og reklameknagger og eksponeres i mine øyne på uakseptabel måte. Når det er sagt, jeg synes ikke amming av andre barn er noen krise. Jeg hadde ikke reagert om en venninne av mor fortalte meg at hun hadde ammet meg en gang da jeg var baby. Om en venninne av meg hadde passet babyen min og måten å få mat i babyen var amming - ikke noe problem. Jeg hadde blitt rødglødende rasende om et bilde av babyen min ble lagt ut på en blogg. Anonymkode: 268dc...b01
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2018 #10 Skrevet 31. desember 2018 Jeg lurer på hvor mye de har betalt venninnen for å få ta og legge ut dette bildet på bloggen. Det har vel gått nedover med lesere etter babyen ble født (mindre blogginnlegg, stort sett reklame), så det er klart de må slå til med noe *sjokk* for å dra inn klikk. Jeg ser ikke noe galt i å amme en annens baby hvis situasjonen krever det, men dette bildet er bare så feil som det er mulig. Anonymkode: 8a887...984
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2018 #11 Skrevet 31. desember 2018 Jeg er for amming og amming når det er behov, restaurant eller hvor du er. Dette er dog bare for å skape reaksjoner og få klikk. Å bruke barna og brystene sine på denne måten blir bare veldig smakløst. Å vise bilde at hun ammer er jeg for, dette blir bare white trash. Anonymkode: 55c92...ddf
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2018 #12 Skrevet 31. desember 2018 11 hours ago, Anonym bruker said: Ref. siste blogginnlegg. La ut bilde der hun ammer sin venninnes datter. Er ikke det en overtredelse av barnets privatliv? Min mors venninne fortalte meg i voksen alder at hun hadde ammet meg noen ganger da jeg var baby. Jeg syntes det var ubehagelig informasjon. Hadde det vært bilde av det på nettet hadde set vært ydmykende. Hva tenker dere? Anonymkode: 072ed...f9a du har lite og gjøre skjønner jeg... slutt og bland deg inn i alt Anonymkode: 56a99...d27
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2018 #13 Skrevet 31. desember 2018 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: du har lite og gjøre skjønner jeg... slutt og bland deg inn i alt Anonymkode: 56a99...d27 Sykt godt argument. Du burde bli samfunnsdebattant. Anonymkode: 072ed...f9a
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2018 #14 Skrevet 31. desember 2018 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: du har lite og gjøre skjønner jeg... slutt og bland deg inn i alt Anonymkode: 56a99...d27 Sånn som du blander deg inn her mener du..................? Anonymkode: ee8b9...c6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå