Gå til innhold

Pilotfrue

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ref. siste blogginnlegg. 

La ut bilde der hun ammer sin venninnes datter. Er ikke det en overtredelse av barnets privatliv?

Min mors venninne fortalte meg i voksen alder at hun hadde ammet meg noen ganger da jeg var baby. Jeg syntes det var ubehagelig informasjon. Hadde det vært bilde av det på nettet hadde set vært ydmykende.

Hva tenker dere?

Anonymkode: 072ed...f9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leser ikke blogger, men det høres veldig unødvendig å legge ut. Stakkars barn som vokser opp med denne eksponeringen. 

Anonymkode: db74e...75a

Skrevet

Barnet får mat? Ydmykende?!?!

Anonymkode: abd1e...c86

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barnet får mat? Ydmykende?!?!

Anonymkode: abd1e...c86

Så hele verden kan se. Ja, det er ydmykende. Bilder av barn i blogger, som man tjener penger på, er hinsides. 

Anonymkode: 500d4...e22

Skrevet

For meg er det unormalt å amme en annen sin baby.. Er dette noe som er normalt ? Kunne sikkert gitt pumpa melk til et annet barn hvis det var behov for det men.. 

Men jeg syntes vell at det verste er at hun skrev navnet på babyen som ikke var hennes... også skjønner jeg ikke helt vitsen med bildet ? Amming er jo helt normalt og natrulig men hvis du har 1 barn er det ikke vits å vise tvilling posisjon ? 

Anonymkode: dbb7e...c62

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For meg er det unormalt å amme en annen sin baby.. Er dette noe som er normalt ? Kunne sikkert gitt pumpa melk til et annet barn hvis det var behov for det men.. 

Men jeg syntes vell at det verste er at hun skrev navnet på babyen som ikke var hennes... også skjønner jeg ikke helt vitsen med bildet ? Amming er jo helt normalt og natrulig men hvis du har 1 barn er det ikke vits å vise tvilling posisjon ? 

Anonymkode: dbb7e...c62

Hun hadde vel behov for å reklamere for jura sine da...?

Anonymkode: 7fc79...309

Skrevet

Altså herregud!! Hun legger ut bilde av dobbelt amming med en annen sitt barn hengende i sin pupp??! For det første skulle det være helt unødvendig og for det andre - MÅ ALT VISES????

Anonymkode: a824b...098

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ref. siste blogginnlegg. 

La ut bilde der hun ammer sin venninnes datter. Er ikke det en overtredelse av barnets privatliv?

Min mors venninne fortalte meg i voksen alder at hun hadde ammet meg noen ganger da jeg var baby. Jeg syntes det var ubehagelig informasjon. Hadde det vært bilde av det på nettet hadde set vært ydmykende.

Hva tenker dere?

Man ser ikke ansiktet på babyene. På hvilken måte er det ydmykende? Du overreagerer 

Anonymkode: be013...ecc

Skrevet

Nå gjør hun jo dette for å få klikk og for å provosere (noe hun åpenbart klarer).

Det beste dere gjør er å aldri lese bloggen hennes igjen. Barn brukes som utstillingsmodeller og reklameknagger og eksponeres i mine øyne på uakseptabel måte.

Når det er sagt, jeg synes ikke amming av andre barn er noen krise. Jeg hadde ikke reagert om en venninne av mor fortalte meg at hun hadde ammet meg en gang da jeg var baby. Om en venninne av meg hadde passet babyen min og måten å få mat i babyen var amming - ikke noe problem. Jeg hadde blitt rødglødende rasende om et bilde av babyen min ble lagt ut på en blogg.

Anonymkode: 268dc...b01

Skrevet

Jeg lurer på hvor mye de har betalt venninnen for å få ta og legge ut dette bildet på bloggen. Det har vel gått nedover med lesere etter babyen ble født (mindre blogginnlegg, stort sett reklame), så det er klart de må slå til med noe *sjokk* for å dra inn klikk. 

Jeg ser ikke noe galt i å amme en annens baby hvis situasjonen krever det, men dette bildet er bare så feil som det er mulig. 

Anonymkode: 8a887...984

Skrevet

Jeg er for amming og amming når det er behov, restaurant eller hvor du er. Dette er dog bare for å skape reaksjoner og få klikk. Å bruke barna og brystene sine på denne måten blir bare veldig smakløst. Å vise bilde at hun ammer er jeg for, dette blir bare white trash. 

Anonymkode: 55c92...ddf

Skrevet
11 hours ago, Anonym bruker said:

Ref. siste blogginnlegg. 

Hva tenker dere?

du har lite og gjøre skjønner jeg... slutt og bland deg inn i alt

Anonymkode: 56a99...d27

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sykt godt argument. Du burde bli samfunnsdebattant.

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånn som du blander deg inn her mener du..................?

Anonymkode: ee8b9...c6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...