Gå til innhold

Mannen betaler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere er mest riktig når du dater en mann. De første datene... la han betale eller dele summen?

Anonymkode: 14abb...86c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi betaler selvsagt annenhver gang. 

Anonymkode: 41c8b...fea

Skrevet

Vær forberedt på å betale din del og si at du gjerne betaler din del! Vil han spandere, smil og si "tusen takk" 😊

Anonymkode: 9402b...b7c

Skrevet

Må bare nevne at jeg er gift og har vært det ganske lenge nå. Men lurer så fælt på hvordan det er nå. Og hva som er mest riktig... 

mannen lot meg aldri betale noe som helst i starten. Ble rimelig irritert til slutt hvor jeg nektet totalt med mindre jeg fikk betale 😂 

så bare ei som er nysgjerrig på hvordan ting er per dags dato..

Hi

Anonymkode: 14abb...86c

Skrevet

Jeg betaler alltid for meg selv. Da skylder jeg ikke noe

Anonymkode: 92d21...2e4

Skrevet

jeg dater og vi betaler anhver gang :)

Anonymkode: 329a9...c8e

Skrevet

Hvis en mann vil bruke penger på meg, helt i orden. Tilbyr meg selvsagt til å betale min del, men insisterer ikke. 

Skrevet

Første date: Tilbyr meg selvfølgelig å betale, men hvis han ikke spanderer vil jeg nok tenke at han ikke er særlig keen på en andre date. Liker ikke gjerrige menn, fordi jeg selv liker å gi både gaver og middager og vil ha en mann som gjør det samme.

Andre date og utover; bytte på å betale,liker ikke å dele regningen. 

Skrevet
1 time siden, Miiina skrev:

Første date: Tilbyr meg selvfølgelig å betale, men hvis han ikke spanderer vil jeg nok tenke at han ikke er særlig keen på en andre date. Liker ikke gjerrige menn, fordi jeg selv liker å gi både gaver og middager og vil ha en mann som gjør det samme.

Andre date og utover; bytte på å betale,liker ikke å dele regningen. 

Støtter denne!

Anonymkode: adf3f...689

Gjest Marihønne
Skrevet

Nå er dette kanskje litt annet siden jeg er i et fast forhold.. men slik vi har det nå så betaler den ene og den andre vippser ca halvparten. Før tilbydde jeg selvfølgelig å dele, men sa ikke nei til å bli spandert på :) 

Skrevet

Vi er gift og har felles økonomi. Som regel betaler mannen.

Anonymkode: 1f4a0...739

Skrevet

Ber mannen på date, betaler han, ber jeg betaler jeg.

Anonymkode: 25ac5...84e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...