Gå til innhold

Jente 13 tror jeg er gravid:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er jente 13 som har hatt sex med gutt 13. Kondomen sprakk ikke, men når han trakk penis ut av vaginaen min så hang kondomen igjen, den var ikke inne i kjeden, men 2 cm av tuppen på kondomen var fortsatt inne i kjeden, og jeg vet ikke om sæden kom inn i kjeden min. Jeg hadde ikke så lyst til å ha sex. Jeg og mamma har hatt sex praten. Og hun kommer til å bli fly forbanna om hun finner det ut! Så jeg vil ikke si det til hun. Jeg føler at jeg er gravid. Men det er sikkert bare noe jeg innbiller meg. Jeg vil ikke bli gravid! Om noen ikke skjønte hva jeg mente med at kondomen hang igjen, så kan jeg sikkert forklare bedre... please hjelp meg!

Anonymkode: 8491d...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at det er liten sjangse for at du er gravid, men du får prate enten med mammaen din eller helsesøster på skolen. 

Du sier at du ikke hadde så lyst til å ha sex. Da må du ikke ha sex, ikke la noen presse deg til det. Gjør det når du føler at det er riktig for deg og det er aldri forsent å ombestemme selv, selv etter at man har startet å ha sex så kan du avbryte det. 

Anonymkode: eba05...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lovte mamma at det ikke skulle skje.. henne er en veldig streng person. Hun sa at om jeg bryter reglene hennes så får jeg ikke lov til noen ting og alt blir inndratt, så da tør jeg ikke å fortelle det til noen heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jenteanonym skrev:

Jeg lovte mamma at det ikke skulle skje.. henne er en veldig streng person. Hun sa at om jeg bryter reglene hennes så får jeg ikke lov til noen ting og alt blir inndratt, så da tør jeg ikke å fortelle det til noen heller..

Det er en konsekvens du må tåle. Vær ærlig med henne, ta imot konsekvense, så kan hun hjelpe deg etterpå!

Anonymkode: be4ef...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har du hatt mensen, og har du det regelmessig? Det er ikke noen vits i å stresse med om du har blitt gravid før mensen evt har uteblitt til den tiden den skulle ha kommet. I så fall går du på apoteket og kjøper en graviditetstest, så får du svar. Hvis den er positiv, er du nødt til å snakke med noen voksne.  Hvis det er vanskelig å snakke med moren din om dette, er helsesøster et godt alternativ. Det kan uansett høres ut som du trenger noen voksne å snakke med. Du er ung til å ha samleie, og uansett alder er det noe man bare skal ha hvis man har veldig lyst. Det er ikke bra for deg å la deg presse til det. Finn en trygg voksen å snakke med. Jeg skjønner hvis det er vanskelig å gå til moren din, men det finnes altså alternativer. 

Anonymkode: 720cf...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke mensen regelmessig enda, jeg skal ikke snakke med mamma om det, men jeg og en venn av meg skal dra på helsestasjonen å ta graviditetstest 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...