Gå til innhold

Forsøpling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid lurt på hva folk som kaster søppel tenker på når de gjør det? Jeg tenker spessielt på de som kaster brusbokser ut vinduet av bilen! De kan jo ta livet av ei ku på en veldig smertefull måte! 

Er det noen her inne som gjør det og som kan svare meg?

Anonymkode: 9241d...2b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det ikke lenger, gjorde det da jeg var yngre. Uvitenhet over konsekvensene det får ved å forsøple er nok grunnen til at jeg gjorde det.

Anonymkode: 7a4e4...44d

Skrevet

Det har jeg alltid lurt på også. Spesielt de som setter fra seg en sofa eller en vaskemaskin i et skogholt. Hvem er det de tenker skal ordne opp for dem? Når de har lasta noe inn i bilen og kjørt det ut i skogen, så kunne de jo like gjerne kjørt og levert det gratis på gjenvinningsstasjonen. 

Anonymkode: 684ec...db1

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har jeg alltid lurt på også. Spesielt de som setter fra seg en sofa eller en vaskemaskin i et skogholt. Hvem er det de tenker skal ordne opp for dem? Når de har lasta noe inn i bilen og kjørt det ut i skogen, så kunne de jo like gjerne kjørt og levert det gratis på gjenvinningsstasjonen. 

Anonymkode: 684ec...db1

Er det faktisk noen som gjør det der? 😩

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det faktisk noen som gjør det der? 😩

Altfor mange, desverre! Jeg vet det er noen stasjoner som tar betaling, men det er ca. en 50-lapp. Hvorfor ikke selge eller gi bort?! 

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjør det ikke lenger, gjorde det da jeg var yngre. Uvitenhet over konsekvensene det får ved å forsøple er nok grunnen til at jeg gjorde det.

Jeg kan "godta" uvitenhet. Spessielt før i "gamle dager". Men nå er det mye fokus på dette med søppel. Hvorfor er det noen som fortsatt driver med denne forsøplingen?!

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altfor mange, desverre! Jeg vet det er noen stasjoner som tar betaling, men det er ca. en 50-lapp. Hvorfor ikke selge eller gi bort?! 

Jeg kan "godta" uvitenhet. Spessielt før i "gamle dager". Men nå er det mye fokus på dette med søppel. Hvorfor er det noen som fortsatt driver med denne forsøplingen?!

Nå kasta jeg aldri noe møbler hvor de ikke hørte hjemme osv. Eller noe ut av vinduet på bilen. Men heller en liten papirbit her og der.... fortsatt ikke ok, veldig lenge siden uansett. 

Men nå som det er så mye fokus på det så tror jeg den eneste unnskyldningen folk har er dumhet rett og slett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...