oslofrk Skrevet 30. desember 2018 #1 Skrevet 30. desember 2018 (endret) Når forventer du at barna selv takker for gaver fra slektninger? Endret 30. desember 2018 av oslofrk
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #2 Skrevet 30. desember 2018 De har vel takket søsteren sin? Anonymkode: b271a...daa
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #3 Skrevet 30. desember 2018 Kommer an på hva du mener med takke selv. Mine på 3 og 5 glemmer seg iblandt, da minner jeg dem på det. Men det er de selv som sier takk. Anonymkode: 733a3...862
oslofrk Skrevet 31. desember 2018 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2018 Jeg har gitt gaver til nevøer og nieser i mannens familie. Mennesker over 20år. Deres far skrev en mld med «takk for gaver», men jeg har ikke hørt en lyd fra de fire som fikk gavene.
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. desember 2018 #5 Skrevet 31. desember 2018 Mannen og jeg ga gave til broren og kona. De har ikke takket. Barna er for små (og mest sannsynlig ikke oppdratt) til å takke selv, foreldrene har ikke takket for gavene til dem heller. Barna våre har takket onkel og tante. Jeg fikk ingenting av dem, heller ikke til mannen og.. så jeg har ikke takket for noe. Jeg irriterer meg over slikt!! Jeg har takket alle jeg fikk gave av.
sug lut Skrevet 31. desember 2018 #6 Skrevet 31. desember 2018 I vår tid kan man definitivt si at alle som har egen telefon er helt uten unnskyldning for la være å takke selv, dvs alle over ti i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå