Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #1 Skrevet 30. desember 2018 Nå har jeg hatt vondt i ørene i 4 dager, etter 5 dager med bihulebetennelse før det.. Helt tett i ørene, så hører veldig dårlig, og det piiiper! Har aldri hatt ørebetennelse som voksen, så lurer på om noen har erfaring med varighet? Ser jo at det gjerne skal gå over iløpet av 2-3 dager om man googler.. Nesespray og Ibux/Paracet er iallefall mine dater for nyttårsaften! 😅 Anonymkode: faf30...9f1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #2 Skrevet 30. desember 2018 Tetthet om smerter i ørene kan godt høres sammen med bihulebetennelsen, så du kan gå en stund isåfall. Saltvann i tillegg til nesespray . Bruker selv nasonex nesespray og sterk saltvannsspray , i tillegg til Ibux . Får du feber , bør du gå til lege, ellers ta tiden til hjelp Anonymkode: 49a18...511
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2018 #3 Skrevet 31. desember 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Tetthet om smerter i ørene kan godt høres sammen med bihulebetennelsen, så du kan gå en stund isåfall. Saltvann i tillegg til nesespray . Bruker selv nasonex nesespray og sterk saltvannsspray , i tillegg til Ibux . Får du feber , bør du gå til lege, ellers ta tiden til hjelp Anonymkode: 49a18...511 Hadde et snev av feber igår, men ikke noe idag foreløpig.. Bruker masse saltvannsspray og litt otrivin, samt en sånn saltvannsspray med jetstråle! 😅 Heftige greier.. Satser på at det kommer seg kjapt. Skjønner godt hvorfor barna gråter når de har ørebetennelse iallefall 😔 Takk for svar! Anonymkode: faf30...9f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå