Gå til innhold

Ørebetennelse


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt vondt i ørene i 4 dager, etter 5 dager med bihulebetennelse før det.. Helt tett i ørene, så hører veldig dårlig, og det piiiper! Har aldri hatt ørebetennelse som voksen, så lurer på om noen har erfaring med varighet? Ser jo at det gjerne skal gå over iløpet av 2-3 dager om man googler..

Nesespray og Ibux/Paracet er iallefall mine dater for nyttårsaften! 😅

Anonymkode: faf30...9f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tetthet om smerter i ørene kan godt høres sammen med bihulebetennelsen, så du kan gå en stund isåfall. Saltvann i tillegg til nesespray .

Bruker selv nasonex nesespray og sterk saltvannsspray , i tillegg til Ibux . Får du feber , bør du gå til lege, ellers ta tiden til hjelp

Anonymkode: 49a18...511

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tetthet om smerter i ørene kan godt høres sammen med bihulebetennelsen, så du kan gå en stund isåfall. Saltvann i tillegg til nesespray .

Bruker selv nasonex nesespray og sterk saltvannsspray , i tillegg til Ibux . Får du feber , bør du gå til lege, ellers ta tiden til hjelp

Anonymkode: 49a18...511

Hadde et snev av feber igår, men ikke noe idag foreløpig.. Bruker masse saltvannsspray og litt otrivin, samt en sånn saltvannsspray med jetstråle! 😅 Heftige greier.. Satser på at det kommer seg kjapt. Skjønner godt hvorfor barna gråter når de har ørebetennelse iallefall 😔

Takk for svar!

Anonymkode: faf30...9f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...