Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #1 Skrevet 30. desember 2018 Jeg har ikke mange venner, de få jeg har er ikke så nære. Men jeg har en som jeg har hatt kontakt med de siste 5 årene, vi prates hver uke, i perioder daglig. Men vi møtes veldig sjelden pga avstand. Gikk på skole sammen for 5 år siden. Har tenkt å be henne være forlover, pga hun er den eneste jeg vet som kan holde det hemmelig. Vi vil bare gifte oss i ro og mak pga det praktiske. Har vært forlover i 12 år så er vel på tide. Skal bare gå på rådhuset og skrive under og får vitner der. Tror dere hun vil synes jeg er rar som spør? Anonymkode: b49ad...cde
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #2 Skrevet 30. desember 2018 Hun vil sikkert synes det er kjempehyggelig!! Anonymkode: 413ed...dd5
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #3 Skrevet 30. desember 2018 Jeg hadde blitt veldig glad for å bli spurt😘 Anonymkode: 7ae86...26b
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #4 Skrevet 30. desember 2018 Nei, det tror jeg ikke hun synes er rart! Jeg hadde blitt veldig glad for å bli spurt! Anonymkode: 152ed...547
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #5 Skrevet 30. desember 2018 Det er bare veldig hyggelig 😊 Anonymkode: ad800...226
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #6 Skrevet 30. desember 2018 Det syns hun helt sikkert er veldig hyggelig. Anonymkode: 8b07f...378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå