Gå til innhold

Er dette rart? Forlover


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke mange venner, de få jeg har er ikke så nære. Men jeg har en som jeg har hatt kontakt med de siste 5 årene, vi prates hver uke, i perioder daglig. Men vi møtes veldig sjelden pga avstand. Gikk på skole sammen for 5 år siden. Har tenkt å be henne være forlover, pga hun er den eneste jeg vet som kan holde det hemmelig. Vi vil bare gifte oss i ro og mak pga det praktiske. Har vært forlover i 12 år så er vel på tide. Skal bare gå på rådhuset og skrive under og får vitner der. Tror dere hun vil synes jeg er rar som spør? 

Anonymkode: b49ad...cde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun vil sikkert synes det er kjempehyggelig!!

Anonymkode: 413ed...dd5

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad for å bli spurt😘

Anonymkode: 7ae86...26b

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke hun synes er rart! Jeg hadde blitt veldig glad for å bli spurt! 

Anonymkode: 152ed...547

Skrevet

Det er bare veldig hyggelig 😊 

Anonymkode: ad800...226

Skrevet

Det syns hun helt sikkert er veldig hyggelig. 

Anonymkode: 8b07f...378

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...