Gå til innhold

Ensom selv blant folk ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hele livet slitt med å passe inn. Har flott familie og noen venner som kommer og går. Men passer ikke inn noen plass. Mannen ønsker ikke å være mer sosial og det bremser oss også. Noen som har gode tips til bare å leve fint for barna til livet endelig er over ? Har egentlig ingentig å klage på og har det supert på alle måter ellers, så er så dumt å klage også. Huff noen som kan gi meg noen fine tips ?

Anonymkode: 7f8e2...eaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyr har hjulpet meg masse :) 

Anonymkode: 87fce...4ee

Skrevet

Takk har vurdert hund. Da barna mine dessverre er litt lik meg. Kanskje det kan hjelpe ja 

Anonymkode: 7f8e2...eaa

Skrevet

Jeg er i en ganske lignende situasjon! Jeg har familie og venner, men ingen bestevenn eller nære venner jeg kan ringe opp å snakke med. Jeg er ganske alene. Mannen min har et litt større nettverk enn meg, men han har heller ingen bestevenn. 

Nå er jeg ute i mammaperm, og jeg er derfor veldig usosial pga mangel på venner. 

Det jeg har gjort er å fortelle meg selv at jeg er elsket av min mann og familie. Og det er greit å være alene! Jeg har nå, etter noen år, funnet ut at jeg er alene, men ikke ensom!

Anonymkode: b42ac...971

Skrevet

Begynt å engasjere dere i en sak som er viktig for dere. 

Anonymkode: 0b355...92a

Skrevet

Jeg har og en hobby som gjør meg veldig sosial en gang i uka. Det hjelper også på 😊

Anonymkode: b42ac...971

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...