Gå til innhold

Gå fra data til Mac - hater det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått Mac og jeg skjønner ikke noe. Null tålmodighet og finner ikke frem i noen ting. Bilder åpner seg som andre filer en på dataen, umulig å sortere bilder i album. Fader altså!! Dere som har gått over til Mac. Er det håp?

Anonymkode: 60f55...d21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i at Mac er mer rotete enn Windows, men du vet det fremdeles er en data eller?

Anonymkode: ef719...7cd

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Enig i at Mac er mer rotete enn Windows, men du vet det fremdeles er en data eller?

Å herregud. Selvfølgelig. Men for at det skulle være lettere å forstå var det like greit å skrive det sånn. Du forstod vel hva jeg mente gjorde du ikke?

Anonymkode: 60f55...d21

Skrevet

Virker som apple er noe du enten elsker eller hater. Jeg faller under den første kategorien. Fikk Mac for to år siden, og tok meg kun noen minutter å venne meg til den. Hadde iphone fra tidligere.

Anonymkode: 8ba52...86b

Skrevet

Jeg tror også du enten elsker eller hater apple ;)

Har en datter som har både iphone og mac, hun elsker det. Jeg skjønner ingenting av det og har vanlig pc med windows og android telefon, kunne aldri tenke meg å bytte til noe jeg synes er umulig å forstå...

Anonymkode: a9e92...788

Skrevet

Mac er jo mye enklere og ryddigere enn PC! Elsker drag and drop-funksjonen, alle snarveiene osv. Kommer aldri noensinne til å bruke PC igjen. Får helt spader når jeg må bruke det hos andre. Så ja, det er håp! Men jeg har jo egentlig elsket det fra første stund.

Anonymkode: 753a0...dd4

Skrevet

Fikk mac i fjor og brukte litt tid på å venne meg til det. Nå elsker jeg det og går aldri tilbake!

Anonymkode: 6ded4...286

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da jeg åpnet denne tråden, visste jeg at det kom til å være minst ett "mac er også data"-svar. Det slår aldri, aldri feil. 

HI: Jeg hatet også overgangen. Det var uoversiktlig og annerledes. Så kom jeg inn i det, og jeg kommer aldri til å bytte tilbake. 

Anonymkode: 8e54e...99a

Skrevet

Jeg fikk mac ifjor på jobben og har hatet det fra første stund. Takk og lov innså sjefen min at pc var mye mer anvendelig og kjøpte inn Lenovo til alle sammen etter 8 måneder med mac. Aldri mer mac!

Anonymkode: 1647e...532

Skrevet

Gi det litt tid. Til og med mormor klarte overgangen til Mac greit etter passert 70 år. 

Skrevet

Jeg bruker begge deler Pc på jobb og mac hjemme. I grunn liker jeg begge deler. Det som irriterer meg litt på mac er denne bilder appen. Liker bedre å bare behandle bilder som alle andre filer. Det som er greit med bilder appen er at bildene blir automatisk synkronisert mellom mac, ipad apple tv og iphone.

Det kan være greit å google etter smarte mac tricks, så kommer du i alle fall i gang. Slike småting som at en har en alt tast som endrer menyer som, kopier hit og flytt hit, tar selvsagt litt tid, men er fantastisk når en har kommet i gang med det. Den store fordelen med mac er at den holder seg år etter år. Min mac er nå over 5 år, og den er fortsatt like rask som dagen jeg fikk den. Pcen jeg har på jobb er 3,5 år, og den er merkbart tregere. Systemansvarlig på jobb mener det er windows som er synderen, og sier at om en skal ha en windows maskin like rask hele tiden, så må en slette alt, og installere windows på nytt hvert 2. år. Hvem gidder det? 

Anonymkode: 8d5a2...1ca

Skrevet

Mac er så sykt mye bedre enn vanlig data,men man må venne seg til det :)

Anonymkode: 74278...cd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...