Gå til innhold

Er Emilian fint?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg synes ikke det. 

Men jeg liker ikke Leander heller, og det passer vel egentlig til det ;)

 

Anonymkode: 91dda...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det syns jeg. 

Men jeg liker Leander også, så jeg hører nok ikke til navne-eliten 😂😂

Anonymkode: e556d...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, la barnet slippe. 

La han hete Teodor, Theo er bare forstavelsen. 

 

Men er ikke dette bare enda en trolletråd? Ingen kan vel på alvor kalle et barn Leon Leander??? 

Anonymkode: 22bdf...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emil Emilian eller Theo Theodorian, må jo matche storebror sitt 🙂, synes ikke Theo Emilian var fint sammen. 

Anonymkode: 5a9c0...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipe dere er med Hi. Tråkke på valg av navn til et barn som allerede har fått en navn. Skam dere. Tenk så dritt om alle het det samme og alle hadde lik smak. Theo Emilian passer godt til brorens navn. Hev deg over bedreviterne. Mine barn har navn i helt andre sjangre, det betyr da ikke at jeg skal høvle ned det dere syns er det fineste! Stå for egen smak og hev deg over de som har behov for å skvise deg;-)

Anonymkode: 516f9...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Anonym bruker said:

Så kjipe dere er med Hi. Tråkke på valg av navn til et barn som allerede har fått en navn. Skam dere. Tenk så dritt om alle het det samme og alle hadde lik smak. Theo Emilian passer godt til brorens navn. Hev deg over bedreviterne. Mine barn har navn i helt andre sjangre, det betyr da ikke at jeg skal høvle ned det dere syns er det fineste! Stå for egen smak og hev deg over de som har behov for å skvise deg;-)

Anonymkode: 516f9...d50

Takk for svar.

Bryr meg ikke så mye hva andre mener, og Theo blir det uansett,mer usikker på Emilian, men synes det var fint når jeg leste det,men har tenkt på Nicolai og Benjamin også,men vet ikke ennå og kanskje han bare ender opp og hete Theo og

Anonymkode: fe8a9...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som heter det til fornavn her vi bor. Trodde de var spansk eller noe, ble langt i maska da det var en blond gutt med fregner og briller, så langt fra spansk som du kan komme og passet slettes ikke til navnet sitt.

Anonymkode: dc362...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for alle svar.

blir nok mest sannsynlig Theo Nicolai hvis ikke vi bestemmer oss engang til, han skal døpes om 3 uker og er første samtale med presten til uka, så blir Theo Nicolai eller bare Theo

Anonymkode: fe8a9...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilian er fint synes jeg! Og Theo hadde vi på lista vår vi og, men vi fikk jente😊

Men Theo Emilian synes jeg ble litt tungt sammen! 

Liker Leander og jeg da😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilian er fint, men kanskje litt tungt bak Theo? Vet ikke helt, det er nok en vanesak ☺️

Theo Elian da? ☺️ Litt enklere å si, men fortsatt «i samme gate». 

Anonymkode: 86b99...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilian er fint. Men kjenner en gutt i nabolaget som heter det og han er frekk og stygg i munnen. Så når jeg hører det navnet så tenker jeg på han. 

Anonymkode: 44bcc...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.12.2018 den 1.48, Anonym bruker skrev:

takk for alle svar.

blir nok mest sannsynlig Theo Nicolai hvis ikke vi bestemmer oss engang til, han skal døpes om 3 uker og er første samtale med presten til uka, så blir Theo Nicolai eller bare Theo

Anonymkode: fe8a9...c18

Det verste er at Theo Emilian var det beste av det du har nevnt, også skal du droppe det 😅 

Anonymkode: 1d210...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.1.2019 den 19.41, Anonym bruker skrev:

Emilian er fint, men kanskje litt tungt bak Theo? Vet ikke helt, det er nok en vanesak ☺️

Theo Elian da? ☺️ Litt enklere å si, men fortsatt «i samme gate». 

Anonymkode: 86b99...d27

Nei nei. Ikke flere forkortelser nå!

Anonymkode: 1d210...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei nei. Ikke flere forkortelser nå!

Anonymkode: 1d210...918

Bare fordi du ikke liker det, betyr det ikke at andre ikke kan få like det. Kan du ikke heller komme med forslag til hi i stede for å rakke ned på andre forslag ☺️

Anonymkode: 86b99...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.1.2019 den 19.41, Anonym bruker skrev:

Emilian er fint, men kanskje litt tungt bak Theo? Vet ikke helt, det er nok en vanesak ☺️

Theo Elian da? ☺️ Litt enklere å si, men fortsatt «i samme gate». 

Anonymkode: 86b99...d27

Theo Elian er jo kjempetungt å si! Men så liker ikke jeg Emilian heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.12.2018 den 1.48, Anonym bruker skrev:

takk for alle svar.

blir nok mest sannsynlig Theo Nicolai hvis ikke vi bestemmer oss engang til, han skal døpes om 3 uker og er første samtale med presten til uka, så blir Theo Nicolai eller bare Theo

Anonymkode: fe8a9...c18

Slutt å lyg på deg unger. 

Anonymkode: 9f7e3...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2018 den 13.25, Anonym bruker skrev:

Nei, la barnet slippe. 

La han hete Teodor, Theo er bare forstavelsen. 

 

Men er ikke dette bare enda en trolletråd? Ingen kan vel på alvor kalle et barn Leon Leander??? 

Anonymkode: 22bdf...aaa

Du som forøvrig troller da, når du skal kommentere andres navnevalg på den måten. Ikke min smak heller, men man behøver ikke rakke ned andre på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, CasaKaos skrev:

Du som forøvrig troller da, når du skal kommentere andres navnevalg på den måten. Ikke min smak heller, men man behøver ikke rakke ned andre på den måten?

 

Nei, men denne brukeren er kjent for å lage trolletråder. Vi gjenkjenner henne (og jeg er ikke den du svarer)

Anonymkode: 9f7e3...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...